Wojtek Wojtek
120
BLOG

Obywatelska pomoc wyborcza... i Lech Wałęsa

Wojtek Wojtek Lech Wałęsa Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ponieważ osobiście wczuwam się w inwestycję przekopu Mierzei Wiślanej, systematycznie oglądam kolejne materiały z tej budowy. I niespodziewanie natrafiłem na wywiad, którego udzielił Lech Wałęsa dla Telewizji Malbork.

Ten wywiad obejrzałem z mieszanymi uczuciami. Przede wszystkim, były już prezydent Polski, legenda walki z komuną i laureat pokojowej nagrody Nobla za przywództwo polskiej Solidarności, nie ma właściwie zdania w wielu sprawach istotnych dla współczesnej Polski.

Jak ocenić to jego wystąpienie ?

Myślę, że trzeba tu spojrzeć na osobowość tego człowieka i jeżeli jest to osoba kontrowersyjna, osoba, z którą zgodzić się nie sposób - tak należy też przyjąć jego sugestie. Uważam, że dzisiaj nie ma on doradców, którzy przygotowaliby mu - co ma powiedzieć przed kamerami. Ciągle wraca do problemu populistów i demagogów...

I tak chyba należy potraktować to - co on sugeruje jako kierunek dalszego działania.

Uważam, że temu człowiekowi nie można ufać i należy odrzucić wszystko - co On podpowiada...



https://www.youtube.com/watch?v=3eEa75rUpRI


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka