Wojtek Wojtek
102
BLOG

aborcyjny stres przysparza lat...

Wojtek Wojtek Kultura Obserwuj notkę 0

Jakiś czas temu w mediach toczyła się dyskusja na temat aborcji - której wykonanie zostało odmówione z uwagi na... ect.

Nie jest ważne, czy aborcja - czyli pozbycie się niechcianego dziecka - to jest zabieg moralny, czy też jest to po prostu bezkarne morderstwo.

Swoboda seksualna i zaspokajanie potrzeb to normalność. To było zawsze i możemy sobie o tym poczytać nie tylko w "Moralności pani Dulskiej". Figlarne wierszyki pisali nie tylko Fredro, czy Mickiewicz, a czytał je każdy z zainteresowaniem. Powtarzane - potrafiły bawić zebranych na różnych imprezach. I nie ma w tym nic złego do czasu, kiedy ktoś nagle staje się zawiedziony...


Pewne wzorce moralne postulują zachowanie czystości przedślubnej - ale kto chce naprawdę aż tak długo czekać...

I są tego skutki trudne do przewidzenia. Skoki ze stołu na wyprostowane nogi czy zatrucia owocami cisa znane są od wielu lat. Teraz wystarcza zgłosić się do specjalisty... i po sprawie.

Na ten temat rozmawiałem ze starszym ode mnie lekarzem-ginekologiem. Chciałem napisać na ten temat artykuł w czasopiśmie, którym zarządzałem.  Myślałem, że usłyszę jakieś intelektualne wywody. Ale odpowiedź była nad wyraz szczera - "one to zrobią i tak". Więc nie wahał się z jednego powodu. Usunięcie ciąży wiąże się z licznymi powikłaniami i tylko natychmiastowa pomoc w takim przypadku może dziewczynie uratować życie. On był lekarzem w niewielkim ośrodku miejskim i także brał dyżury w Pogotowiu Ratunkowym. Te wszystkie dziewczyny znał od chwili urodzenia i ... trudno było mu godzić się z przedwczesną ich śmiercią z uwagi na nieumiejętnie przeprowadzony zabieg...

Od tamtej rozmowy mija już prawie ćwierć wieku, a temat ciągle pozostaje aktualny. Na domiar złego towarzyszą mu liczne medialne przekłamania - choćby jak to ostatnie - kiedy to rzekomo 14-letniej dziewczynie odmówiono wykonania niezbędnego zabiegu... Tymczasem prawda była zupełnie inna - o czym można dowiedzieć się z kolejnej informacji w tej sprawie...


https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-odmowa-wykonania-aborcji-prokuratura-podala-ze-ofiara-gwaltu,nId,6575149

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura