Wojtek Wojtek
230
BLOG

20 tys. euro na utrzymanie nieeuropejczyka w UE

Wojtek Wojtek UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Mówi się o kwocie rzędu 20 tysięcy za nieeuropejszczyka tytułem kosztu utrzymania go na terenie UE... Jeżeli będzie to 5-osobowa rodzina - to byłby koszt odpowiadający bardzo luksusowemu samochodowi.

Dlaczego politycy nie rozważają opcji braku miejsca dla nieeuropejszczyków w UE ?

Przecież obowiązują normy zakwaterowania na osobę w lokalu mieszkalnym, wprowadzamy oszczędności na kosztach utrzymania wprowadzając zeroemisyjne budynki...

Kiedy i co spowoduje powrót do rozumu tych "elyt", które nie tworzą przecież żadnego zorganizowanego państwa ?


I tutaj dochodzimy do sedna sprawy - do roli państwa w życiu społeczności. Państwo jest instytucją, która zobowiązana jest do zapewnienia bezpieczeństwa swoim obywatelom i tak, jak ja muszę dostosować się do norm panujących poza granicami Polski - to na zasadzie wzajemności - jak ktoś z zagranicy przybywa do Polski - to nie ja będę dostosowywał się do jego oczekiwań...


To chyba jest proste do zakumania ?



Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka