Wojtek Wojtek
164
BLOG

Gdyby byłym prezydentem USA był były polski prezydent...

Wojtek Wojtek Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Tak sobie myślę czasami, co by było gdyby... i tak pomyślałem sobie u prezydenckim uposażeniu. Ostatni były już polski prezydent opuszczając urzędową rezydencję zabrał ze sobą wiele przedmiotów, do których po prostu przyzwyczaił się. Nawet wziął ze sobą ogromną niszczarkę dokumentów...

I pomyślałem sobie o tej ogromnej różnicy w uposażeniu byłych prezydentów - polskiego oraz tego z USA... i tak sobie pomyślałem, czy miałby w ogóle szansę zabrać ze sobą na przykład prezydencki samolot ?


image

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fd/Boeing_787-10_rollout_with_President_Trump_%2833150979675%29_crop.jpg/440px-Boeing_787-10_rollout_with_President_Trump_%2833150979675%29_crop.jpg


Moje refleksje wiążą się z pewnym zamiłowaniem polskich prezydentów, którzy tracą zdolność rozróżniania rzeczywistości i czasu przeszłego...

Niektórzy walczą z rządem do upadłego...



https://youtu.be/NN0J3v6NmcE












Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka