dodozaur dodozaur
290
BLOG

Spokojnie, to tylko nasza droga Anne !

dodozaur dodozaur USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Po ataku atomowym artykułem 7.1 arsenał nagle opustoszał, a ponieważ pogoda nie nastraja puczystów do puczenia, uaktywniły się trochę ostatnio przyczajone w oczekiwaniu na opad popromienny postacie.

Kto miał wystrzelić już wystrzelił i większość odbiorców przestała reagować na publikacje w lewackich dziennikach na zachodzie Europy i w USA, trzeba zatem na gwałt nowej "krwi" i nowych krytyków z nieznanych do tej pory kierunków. 

W poniedziałkowym Foreign Policy ukazał się artykuł, który omawia portal  *W Polityce *   https://wpolityce.pl/swiat/373723-coraz-ciekawiej-foreign-policy-donald-trump-powinien-ocalic-polske-od-autorytaryzmu-jak-niegdys-ronald-reagan

Artykuł dość bezczelnie namawia Prezydenta USA do szantażu Polski i wymuszenia w ten sposób uległości w sprawie zatrzymania reformy sądownictwa. Posmutniałem trochę, ale chwilę poszperałem w sieci i mi przeszło.

Otóż od kilku już lat tytuł Foreign Policy, jest własnością Washington Post Company, czyli szefów drogiej Anne. Wychodzi na to, że artykuł może i podpisał Berezow,  ale napisał raczej Chobielinow o czym świadczy długa i precyzyjna lista możliwości sugerowanych Trumpowi działań.  Zatem nie Berezow, a inni szatani byli tu czynni.

Pozdrawiam ciepło




dodozaur
O mnie dodozaur

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka