zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
dodozaur dodozaur
302
BLOG

Bardzo aktualna i chyba najważniejsza wypowiedź Tuska !

dodozaur dodozaur Polityka Obserwuj notkę 8

"Co pozostanie z polskosci, gdy odejmiemy od niej caly ten wznioslo-ponuro-smieszny teatr niespelnionych marzen i nieuzasadnionych urojen? Polskosc to nienormalnosc - takie skojarzenie narzuca mi sie z bolesna uporczywoscia, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskosc wywoluje u mnie niezmiennie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze, wrzucily na moje barki brzemie, którego nie mam specjalnej ochoty dzwigac... Piekniejsza od Polski jest ucieczka od Polski tej na ziemi, konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak czesto nas oglupia, zaslepia, prowadzi w kraine mitu. Sama jest mitem".

..........

Takie małe przypomnienie na kanwie dzisiejszego wystąpienia "króla europy"

Kocha tą Polskę, prawda ?

__________________________________________________________________

dodozaur
O mnie dodozaur

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka