doku doku
120
BLOG

W obronie prawdy, przeciwko spiskowej teorii dziejów

doku doku Polityka Obserwuj notkę 4

"Kilkadziesiąt dziwnych nagłych zgonów ludzi w jakimś stopniu związanych z okolicznościami i wyjaśnianiem smoleńskiej katastrofy" - Janusz20 popełnił post oskarżający Tuska o zlecanie zamordowania ludzi pragnących ujawnić jego winę za dokonanie zamachu na samolot, który uległ katastrofie w Smoleńsku. Nie bronię Tuska (oby zdechł jak najprędzej), który ma na sumieniu inne zbrodnie, ale walczę o prawdę przeciwko zalewowi ciemniactwa na naszym forum. Spiskowa teoria dziejów jest wyjątkowo żenującym przejawem ciemniactwa - to coś o wiele głupszego niż fanatyzm religijny, astrologia, psychotronika, homeopatia, ufologia, postmodernizm... Właściwie tylko szpital dla wariatów jest głupszym środowiskiem niż środowisko "spiskowców". Chciałem przemówić autorowi do sumienia i poczucia wstydu, ale usunął mój komentarz... i zresztą dobrze się stało, gdyż walka o zdrowy rozsądek jest ważna na tyle, żeby napisać osobną notkę, a nie tylko komentarz. 

Do  tej pory nie zauważyłem, aby szaleńcy od spiskowej teorii dziejów, pokroju Macierewicza, nawiedzali nasze forum. Stąd moje wzburzenie. Niemniej, jako autor programu politycznego naszej partii, mam obowiązek przypomnieć pozytywny przekaz naszego programu w związku z istnieniem wyznawców spiskowych... Nasza partia będzie zawsze popierać naukę zbudowaną na fundamentach nauk ścisłych i przyrodniczych. Żadnych dotacji dla rozwoju alternatywnych, postmodernistycznych "prawd". Prawo do wolność nie oznacza prawa do bycia chwalonym. Każdemu wolno głosić dowolne brednie, ale obowiązkiem państwa i ludzi uczciwych jest napiętnować brednie tak, aby każdy mógł odróżnić je od prawdy.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka