DotCa DotCa
119
BLOG

Students University of Chicago chcą usunięcia profesora za Putinizm

DotCa DotCa Polityka Obserwuj notkę 3

W końcu rozumiem, dlaczego Admin S24 ukrył moją wczorajszą notkę w której umieściłem wideo z uwagami głoszonymi przez profesora John Mearshmaiera odnośnie jego punktu widzenia na rozwiązanie konfliktu na Ukrainie.

Otóż profesor jest pro-Putinowski, a ja zdaję się i jak z tego wynika musze być prorosyjski skoro go ogladam. Tych dwóch pro-putinowskich dziennikarzy, zdaje się sa USA, którzy dyskutują temat w zamieszczonym wideo, próbując wybielić profesora, to tez są źli ludzie.

Ale pomimo to ze ja jestem zły i oni są źli proszę nie kancelujcie tej notki tym jednym razem. Niech dobrzy ludzie się w końcu dowiedzą, ilu nas złych ludzi jest na tym swiecie.

Mamy wiec sytuacje deja vu, podobna do sytuacji początku Pandemii. Zaraz na samym początku ustalono ze wirus jest zły i groźny, co chyba jest zgodne z prawda jak do tej pory, a zaraz po tym wprowadzono ustalone przez media głównego nurtu i polityków dogmaty „naukowe”, które stały się święte i obowiązują jako religia do dziś i nie wolno ich dyskutować lub podważać. Jesteś wiec plaskoziemcem jak się nie zgadzasz.

Zwracam wiec honor Admin 24 ze ich skrytykowałem oraz oskarżyłem o ukraińska etniczność, ale wale się mocno w pierś deklarując że nie wiedziałem ze profesor John Mearshmaier jest na drodze do skancelowania przez dobrych ludzi.



DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka