DotCa DotCa
138
BLOG

Lubiȩ czytać ksiązki co dają siȩ czytać.

DotCa DotCa Rozmaitości Obserwuj notkę 7

W końcu przekonałem żone żeby przeczytała sobie Dzienniki Gombrowicza.  Poszła i zamówiła.

Dzienniki Gombrowicza, kiedyś 3 osobne tomy przyszły do nas z Polski jako jeden gruby na 20 cm tom w twardej oprawie i kosztowało to nas “słono”.  Tak że kiedy spojrzałem na tą wyglądającą na “bibliȩ” książkȩ,  która co dopiero żona przyniosła do domu,  to najpierw wyraziłem opiniȩnegatywną, jak typowy prawdziwy  Polak,  twierdząc  że tego nie da siȩ czytać.

Szybko przeprowadziłem jednak test, otwierając książkȩ w róznych miejscach i obserwując jak książka siȩ zachowuje po otwarciu.  Dokładnie tak jak to robie w ksiȩgarni. Kiedy ksiązka leży płasko po otwarciu - kupuje, a jak książka sie sama zamyka lub sama kartki przerzuca i trzeba siȩ z nią mocować  – nie kupujȩ.

Tak wiȩc moje gratulacje dla Wydawnictwa Literackiego bo książka wydana jest naprawdȩ w klasyczny, tradycyjny sposób, porządnie,  na najwyższym poziomie światowym.  Leży płasko i dostojnie, kartek nie przerzuca, nie trzeba sie z nią siłować, papier porządny czcionka starannie dobrana. Wszytko w harmoni z twardą okładką.

Jest to godne naszego Polskiego Pisarza którego literature jest niewątpliwie Literaturą Światową.

DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości