dzierzba dzierzba
1955
BLOG

Orzeł znowu może*, dzioby do góry!

dzierzba dzierzba PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 44
Chodzi mi o takich zwykłych, dość umiarkowanie ośmiogwiazdkująych i piorunujących ludków, którzy dotąd tak ochoczo przekonywali mnie, że gdy Donald Zbawca zapanuje, to wreszcie będzie przepięknie, wreszcie będzie normalnie, znów się będzie można śmiać i tak dalej. I co? Siedzą cicho niemrawi...

Niedługo minie sto dni wspieranych przez kiedyś konferansjera, a dziś rotacyjnego marszałka rządów apartyjnych fachowców, a moja bliższa i dalsza rodzina oraz znajomi z różnego szczebla zażyłości, którzy naprawdę nie mogli doczekać się końca koszmaru kaszystowskiego reżimu, w momencie gdy ten rzeczywiście nastąpił, dziwnie zamilkli...

Oczywiście najciężej, trwale i nieodwracalnie straumatyzowana fajnopolacką Informacyjną Polityką Miłości frakcja jebaćpisowców niewątpliwie z każdym dniem przeżywa chwile ekstatycznego triumfu, ale ja dziś nie o pacjentach nierokujących chciałem. Chodzi mi o takich zwykłych, dość umiarkowanie ośmiogwiazdkujących i piorunujących ludków, którzy dotąd tak ochoczo przekonywali mnie, że gdy Donald Zbawca zapanuje, to wreszcie będzie przepięknie, wreszcie będzie normalnie, znów się będzie można śmiać i tak dalej. I co? Siedzą cicho niemrawi... Jasne, coś tam czasem szczekną na Obajtka, Morawieckiego, Kamińskiego i  rzecz jasna Kaczora, ale to przecież kanon, standard, program obowiązkowy, wyznanie wiary. Gdzie radość, optymizm, błogostan, frajda i pogodny uśmiech? Odę do radości grają, a wy się nie zrywacie? O co chodzi?

Kochani – że wyrażę się jak manager z korpo gwarantującego owocowe czwartki – głowa do góry! Sen się ziścił! Skończyła się PiS-drożyzna; podatki i inflacja spadają, kredyty tanieją, media nie szczują, komisje hulają, w Europie nas szanują, Izery w koszu lądują, katolików opiłowują, paliwo za 5 zł oferują, dziewczyny gdy nie chcą nie owulują, a czysta, serdecznie machająca ramionami wiatraków energia zbliża się do nas niczym multikulturowi inżynierowie i lekarze wielkimi krokami. Jakże to więc, że wy tacy jacyś markotni,  przygaszeni, wręcz ponurzy? Co jest? Szczerzyć zęby, klaskać! Macie przecież  to, czego chcieliście. Sursum morda, moi drodzy!


* https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/Galeria/3842/orzelmoze-5280_normal.jpg


dzierzba

dzierzba
O mnie dzierzba

"Dzierzba mimo bliskiego pokrewieństwa z wróblami, sikorami czy kanarkami, zachowuje się jak ptak drapieżny. Aktywnie poluje na duże bezkręgowce (głównie owady) oraz drobne płazy, gady, ssaki, a nawet inne gatunki ptaków. Po złapaniu zdobyczy często nie zjada jej od razu, lecz zawiesza na kolczastych krzewach, drutach lub wkład między rozwidlenia gałęzi drzew." Tak powstają tzw. spiżarnie dzierzb. ADRES E-MAIL - Czy już Ci pisałem, że to oto miejsce jest symbolem mojej niezależności i wiary w wolność jednostki? - Jakieś pięćdziesiąt razy... /Veszett a világ/ motto: Mówisz, że chcesz zostać pisarzem, to po prostu zwykły egoizm; chcesz wyróżnić się spośród marionetek i zostać ich animatorem. W istocie nie ma różnicy między tym, co chcesz robić, a malowaniem się kobiet... /Abe Kobo. Kobieta z wydm./ motto2: W każdej epoce, w każdym kraju zawsze istniały dwa stronnictwa: reakcji i postępu./Maurice Druon. Król z Żelaza/ Ludzie najczęściej stają się biegaczami, ponieważ tak ma być./O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu. Haruki Murakami/ spiritus flat ubi vult Zapraszam do zwiedzania mojej spiżarni

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka