Z Internetu
Z Internetu
Dziobaty Dziobaty
292
BLOG

Bardzo krótka notatka na temat notatki o Donaldzie Trumpie

Dziobaty Dziobaty Polityka Obserwuj notkę 24

Autor notatki, bo trudno to nazwać artykułem, o ksywie @ryuuk "Donald trump - geniusz czy głupiec", zakończył notatkę pytaniem -

"Co wy na to?"

Ponieważ bloger @ryuuk mnie zbanował  bo nie chce wiedzieć co ja na to, na pytanie odpowiadam publicznie.

Bloger @ryuuk ma prawo pisać głupoty, ja też.

Rzeczonego @blogera cytuję -

"Jednak dla wielu innych, w tym i dla mnie, Donald Trump jest mało inteligentnym osobnikiem, kiepsko wykształconym (mimo kończenia szkół), wręcz patologicznym kłamcą (sporo jego kłamstw już opisałem), mającym problemy nawet z językiem ojczystym (niewielki zasób słów, fatalna składnia, zaś interpunkcja i ortografia katastrofalne).

Jednak najbardziej w Trumpie denerwowała mnie jego … nieznajomość rzeczy, minimalna wiedza, którą nieustannie udowadniał."


Szanowny blogerze @Ryuuk,

Nie wiem dokładnie kim jesteście, ale na pewno notorycznym anty-Trumpowym propagandzistą na Salonie i trollem... Poza tym, jesteście niedouczeni i zaślepieni, ergo; jesteście demokratycznym osłem... Szkoda czasu żeby z wami dyskutować; wasze powoływanie się na wybrane źródła, najlepiej świadczy o poziomie waszego manipulanctwa...

Jeśli mieszkacie w Polsce, być może jesteście uniwersyteckim amerykanistą nowego sortu; jeśli w USA, jesteście produktem zlewaczałych amerykańskich szkól...

No matter what - jesteście pewnym siebie durniem... To wcale nie dziwi - chyba jesteście młodzi i system już zdążył was przenicować.

Alternatively - jesteście durniem niewykształconym, totalnie i ostatecznie... To moje zdanie, bo wielu podobnych sobie wielbicieli tutaj znajdziecie i karierę na Salonie zrobicie.

Zaocznie pozdrawiam,

@dziobaty

Dziobaty
O mnie Dziobaty

Żwawy w średnim wieku, sędziwy też. Katolicki ateista, Cutting-edge manipulator należyty. Przyjmuję w środy i czwartki, bez kolejki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka