Debiut literacki Anny Wysockiej-Kalkowskiej
Debiut literacki Anny Wysockiej-Kalkowskiej
ebooki ebooki
163
BLOG

Kiedy wiosna nie nadchodzi

ebooki ebooki Kultura Obserwuj notkę 2

Każdego dnia rano spoglądając na świat budzi się we mnie taki niewymowny lęk przed tym, ze nie zdążę opisać tego co widzę przez okno, że pogubię zdania, które właśnie układam w głowie …. Od wielu lat z niewymowną przyjemnością opisuję więc wszystko co mnie otacza zapachy, smaki, kształty, uczucia, emocje. 
 
Pamiętam jak bardzo dawno temu mój przyjaciel, który właśnie wybierał studia spojrzał na mnie pytając czy wiem po co się urodziłam. Odpowiedziałam urodziłam się by pisać.
 Drodzy Państwo przedkładam Wam dzisiaj moją pierwszą książkę wierząc, że wywoła ona u Was sporo pozytywnych emocji. Kiedy Wiosna nie nadchodzi jest opowieścią o miłości do ludzi i miejsc, jest opowieścią o przyjaźni ze starszym człowiekiem, o tym jak wielką rolę w życiu może odgrywać rodzeństwo. Jest przedstawieniem smaków, zapachów i barw otaczającego nas świata, których tak często nie dostrzegamy w codziennym życiu.
 
Nazywam się Anna Wysocka i bardzo chcę byś Drogi Czytelniku poszukał ze mną wiosny.
 
 

„Do cholery skończ to raz na zawsze i zacznij żyć! Wiosna przyszła!

- To tylko słońce świeci, to nie wiosna, nie dla mnie.

- No właśnie, a kiedy będzie wiosna dla ciebie? – zapytała poirytowana i nie czekając na odpowiedź kontynuowała. - On nie wróci, chociażbyś płakała, groziła, nie wiem nawet czy wróciłby gdybyś zachorowała. Ma facet tupet, wiesz, zmarnował ci osiem najpiękniejszych lat w życiu i jeszcze śmie zapewniać o tym, że cię kocha. Ale jeśli kocha, to pytam cię Julka, gdzie on teraz jest? Przecież dzisiaj obchodzisz trzydzieste piąte urodziny. Jakoś nie widzę tutaj tego zakochanego palanta.”

 

ebooki
O mnie ebooki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura