Emanuel Czyzo Emanuel Czyzo
334
BLOG

"Mgła nad Polską"

Emanuel Czyzo Emanuel Czyzo Polityka Obserwuj notkę 0
Uprzejmie donoszę, że ukazał się w sprzedaży mój kolejny e-book p.t. „Mgła nad Polską”. Mgła, która rozpostarła się nad Polską już wiele lat temu, nie chce sama się rozproszyć, więc nic innego nam nie pozostało, jak pomóc je w tym trudnym dla niej okresie.
Mgła utrudnia nam życie. Nawet okulary niewiele tu pomogą. Widzimy świat nieostro i krótszy niż zazwyczaj. Mgła czyni nas krótkowidzami. Mgła spowalnia nasze myślenie i działanie.
Ale bywają różne mgły. Mgła londyńska różni się istotnie od mgły nad Smoleńskiem. Londyńczyków mgła nie zaskakuje, mają ją niemalże, na co dzień. Ale w nas Polakach pamięć o mgle nad Smoleńskiem pozostanie na zawsze. Chociaż może jej tam w ogóle nie było, to nasze serca i umysły pozostaną jeszcze zamglone na jakiś czas. Na jak długo? Bóg jeden raczy wiedzieć.
`          Mgła utrudnia nam również dochodzenie do celu, dochodzenie do prawdy. Ale z drugiej strony mobilizuje nas do jeszcze większego wysiłku w jej poszukiwaniu. Każdy z nas, kto czuje się Polakiem, próbuje na swój sposób poruszać się w tej mgle. I próbuje na swój sposób rozpraszać tę mgłę, żeby ostrzej, wyraźniej i dalej sięgał wzrokiem, myśleniem i działaniem. Ja nie jestem tu żadnym wyjątkiem. Teksty zawarte w tym e-booku to nic innego, jak mój własny, a czasem zapożyczony od mądrzejszych ode mnie, sposób poruszania się w tej mgle i sposób rozpraszania tej mgły, czyli uwalniania się z niewoli kłamstwa, zdrady i zła, które zagnieździły się w Ojczyźnie naszej.
           Zapraszam do zapoznania się z tymi tekstami, bo wtedy będziemy razem poruszać się w tej mgle. A razem możemy dojść szybciej i bezpieczniej do wyznaczonego celu – do nazwania zła, złem, fałszu, fałszem, nienawiści, nienawiścią, a dobra dobrem, prawdy, prawdą, wolności, wolnością, czyli do uratowania Polski, do wyzwolenia Jej z niewoli zdrajców, złodziei i złoczyńców, do zwycięstwa dobra nad złem w Ojczyźnie naszej.
 

 

I abyśmy zdrowi byli
na
C+U+D

            Emanuel Czyżo,

         www.eczyzo.com

Dla mnie człowiek, to c+u+d, czyli ciało + umysł + dusza. I o tych sprawach myślę i piszę od czasu do czasu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka