StaryNieznajomy StaryNieznajomy
224
BLOG

Założyłem bloga na S24 - Żartobliwy? dodatek.

StaryNieznajomy StaryNieznajomy Społeczeństwo Obserwuj notkę 25

Pytają co niektórzy kim jestem? Więc kim jestem?

Lewakiem który uważa że wszystko mu wolno i wszystko mu się należy?

Gorzej!

Wielbicielem ideologii LGBT i multi-kulti?

Gorzej!

Przewerbowanym esbekiem obecnie na służbie u Rosjan, Niemców lub Żydów?

Gorzej!

Pedofilem? Który chce otworzyć okno Overtona i uzyskać akceptację dla takich zachowań.

Gorzej!

Może Żydem który ChcewaszChajs?

Gorzej!

Jestem Polakiem. I co gorszy niektórych jestem z tego dumny i cieszy mnie iż żyję w Polsce.

O wszystkich w/w sprawach mam zamiar popełnić osobne notki.

Wiem "są w ojczyźnie rachunki". O tym też chcę pisać w innych notkach.

Na razie odpowiem na jedną z sugestii iż szukam tu jakiejś DD. To daremny trud. Po przemianach ustrojowych i społecznych wyginął gatunek kobiet zwanych "słodka idiotka". Co  to wierzą iż "żona go nie rozumie, oni ze sobą nie śpią".

I choć święty nie jestem. Nie zamierzam postąpić, jak to zrobili aktor, dziennikarz, były premier.

Wielu teraz upomina się o prawa i szczęśliwe życie dla dzieci.

Jak czuły/czują się dzieci rozwiedzionych rodziców?

Pozdrawiam wszystkich blogerów. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo