Energetyk77 Energetyk77
822
BLOG

Teoretyczne państwo ch..., d... i kamieni kupa i niewiele się zmienia

Energetyk77 Energetyk77 Przestępczość Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Dziś po raz kolejny otrzymałem telefon z nieistniejącej formalnie firmy Centrum Kontroli Ryzyka tel: 519 056 437. Gdzie po raz kolejny z częstotliwością 1-2 razy w tygodniu usiłują naciągnąć na rozmowę z konsultantem o ryzyku nie istniejącego zadłużenia..

KIedy napisałem tę nazwę w Internet, szybko okazało się, że nie tylko jak jestem tym wybrańcem ale nękanie dotyczy tysięcy ludzi. Próbowałem zainteresować Inspektora Danych ale ich skrzynki podawcze nie istnieją, tzn. może istnieją ale teoretycznej. 

Co dzień tysiące ludzi jest nękanie telefonami, naciągane na zakupy garnków, obrabowywaniu w pieniędzy w miękkim  stylu na policjanta. Na każdym rogu większego miasta można kupić dopalacze, chociaż podobno z tym walczymy. Kluby w centrum miast urządzają 200dB koncerty od których drży kilka sąsiednich kamienic, a wezwana policja uspokaja i to działa z 30m minut. W kolebkach swobody i demokracji taki grajek, a właściwie klub straciliby natychmiast licencję. U Nas trzeba iść do sądu i udowodnić pomiarami, że jest głośno, a pomiary wykonuje SAnepid do godziny 12, a później to tylko ze znacznymi opłatami o kilkaset złotych.

Niewiele zmieniło się od czasu znanych słów ministra Sienkiewicza. Państwo mało istnieje i nie chroni najsłabszych.

TVP pokazuje dzielnych policjantów łomami walącymi w tekturowe drzwi za którymi jest kilka roślinek marihuany, a jednocześnie setki funduszy, centrów ryzyka itd obrabowują ludzi z pieniędzy. Powiecie, bo naiwni, a może tylko że ufali. Ja będzie żyć się w kraju, gdzie każdy będzie zakładał , że ten drugi chce go oszukać, a prawie każdy telefon jest od naciągacza?



Energetyk77
O mnie Energetyk77

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo