kungalu kungalu
90
BLOG

Element (2) - leciutko

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Jak to zrobić, by podać wiedzę i nie przynudzać? Recepty nie mam, ale i tak z tym pojadę. 

Na dobry początek muzyczka (bez związku z tematem, ale słodka):



A dalej na drodze widzimy:

image

Wejście

Oficjalna strona Element.

Pobranie programu dla różnych platrform.

Mój wcześniejszy opis Element.


Od niedawna przeglądam tę platformę i próbuję coś tam instalować. Zauważyłem m.in. ciekawą opcję: przez ten komunikator można się wymieniać plikami (za darmo), ale co unikatowe to można to robić anonimowo. Kto zechce spróbować instalacji tego komunikatora, niech poda mi swój nick na Element, a ja go zaproszę na swoją grupę, gdzie można bezpiecznie, anonimowo dyskutować i wymieniać się plikami.

Wejście na grupę S24

A smartfonem najwygodniej wejdziesz tymi drzwiami:

image



kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości