kungalu kungalu
134
BLOG

Muza 528 Hz

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Co o tym sądzić? 

Nie wiem, dla mnie to słabe oddziaływanie, ale może jestem takim stworkiem oporkiem, nawet dwutygodniowa głodówka mało mnie rusza (no owszem bardziej czuję zapachy wokół i przeglądam przepisy kucharskie, ale trzymam się planu, bez ekscesów). Bardziej mnie ekscytuje przyroda, nawet jakieś detale: kwiat, kłoda drewna lub powiew wiatru, promieniowanie nocnego nieba...



A jednak czuję to oddziaływanie - może trzeba się bardziej uwrażliwić na to.






kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości