prof. Włodzimierz Stelmaszczyk
prof. Włodzimierz Stelmaszczyk
Eternity Eternity
284
BLOG

Jak mnie cieszy, że nadal w Polsce są tacy ludzie. Barbara Nowacka…

Eternity Eternity Polityka Obserwuj notkę 21

https://www.facebook.com/BarbaraANowacka/videos/838967566623797/?t=46


W moim wczorajszym wpisie:

https://www.salon24.pl/u/eternity/1034855,czyzby-zblizala-sie-apokalipsa#comments

Otrzymałem komentarz:

Tomasz Karwowski7 kwietnia 2020, 01:59
20
@Allan0
 JEST  szansa , ze będzie  dobrze. Jeżeli  durnie, będący w  Polskim Rządzie  odejdą  z niego. I jeżeli wtedy  ludzie  mądrzy wejdą do  Rządu  .
Odpowiedz

 Eternity7 kwietnia 2020, 10:30
10
@Tomasz Karwowski Problem jest taki skad takich ludzi wziasc? Wiekszosc zaradnych, starannie wyksztalconych pracuje w prywatnym sektorze. Pozdr.

Byłem pełen pesymizmu. A tu jakże miła niespodzianka. Aha, zupełnie mnie nie interesuje jaka partie reprezentuje Barbara Nowacka. Jestem neutralny, słucham…

Cyt:

Barbara Nowacka was live.
22 hrs •
Wyszłam właśnie z Sejmu, w którym debatuje się nie o sprawach, o których do mnie piszecie - groźbie utraty mieszkania, zwolnieniach, widmie upadku przedsiębiorstw, zagrożeniu dla osób, które wciąż muszą pracować poza domem. Nie. Bo panie i panowie z PiS-u rozmawiają o wyborach. To jest jedyne, co ich interesuje. Prezydent Duda mówi, że te wybory są im potrzebne. Oczywiście, że są potrzebne, bo po raz kolejny wychodzi patologia ich rządów, a ludzie mają dosyć.
Dziś, cały dzień, zamiast zajmować się rozwiązaniami, które mogą realnie pomóc ludziom, rozmawialiśmy o tym w jaki sposób pan Kaczyński wybierze pana Dudę...

https://www.facebook.com/BarbaraANowacka/videos/838967566623797/UzpfSTU4NzgzODI2MjoxMDE1NzI1MTgxNjkwMzI2Mw/?epa=SEARCH_BOX



Z ostatniej chwili:


Marcinkiewicz: Jestesmy republika bananowa Jaroslawa Kaczynskiego
https://www.facebook.com/onetrano/videos/520907495461712/

Zobacz galerię zdjęć:

OnetRano
OnetRano
„źle się dzieje w państwie duńskim”
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka