Eternity Eternity
2491
BLOG

Prawda o wojnie ukraińskiej i jak nami manewrują...

Eternity Eternity Ukraina Obserwuj temat Obserwuj notkę 60

Koniecznie do obejrzenia całość!! Prawda o wojnie ukraińskiej i jak nami manewrują!!

Szczególnie polecam: to trzeba zobaczyć...(z kanału: GRANDE CONNECTION)

https://youtu.be/zsy-QGl8S2A

Kiedy zacząłem to oglądać myślałem, że to następny science – fiction dla młodzieży. Jakże sie myliłem. Prawda, ba, fakty, aż bolą. Jak posługuje się propagandą prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski. I jakie to może mieć tragiczne konsekwencje dla Polski. Z drugiej strony wraca wiara w młodych Polaków.

Warto poświęcić 50 min. Czytajcie komentarze, jestem mile zaskoczony,. Nie ma wulgaryzmów, jest ciekawa, na poziomie dyskusja.

Cyt:

Dorota Romanowska

Dziękuję za Pana wypowiedź, jest to balsam na moje serce bo daje świadomość że przez takie filmiki może uśpieni Polacy w końcu się obudzą. Proszę mi wybaczyć szczerość, ale co się z nami stało? zachowujemy się jak ślepe stado spokojnie idące na rzeź. Co jeszcze musi się wydarzyć żeby zatrzymać tą fałszywą empatię?


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka