filokles
filokles
Filokles Filokles
272
BLOG

Z MSZ o kolacji Sikorski-Rostowski

Filokles Filokles Polityka Obserwuj notkę 0

Pewnego dnia napisałem do MSZ zapytanie o udostępnienie informacji o dowodzie zapłaty za alkohol spożyty podczas spotkania Sikorski-Rostowski i otrzymałem odpowiedź, z której wynika jedna ciekawa rzecz: minister pieniędzy jeszcze nie zwrócił. Oczywiście uprzejmie poprosiłem pana rzecznika Wojciechowskiego o uzupełnienie odpowiedzi na moje zapytanie i określenie o jaką kwotę dokładnie chodzi.
 

Zobacz galerię zdjęć:

filokles
filokles filokles
Filokles
O mnie Filokles

Żyję sobie w rdzeniu reaktora. Nowy tekst (rzadko błyskotliwy w treści, ale czasem o bardzo fajnym tytule:-) pojawia się zawsze w jakimś dniu tygodnia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka