filokles
filokles
Filokles Filokles
2806
BLOG

Sikorski ma oddać 872 złote

Filokles Filokles Polityka Obserwuj notkę 21

Od dłuższego czasu prowadziłem trudną korespondecję z biurem prasowym MSZ. Próbowałem się dowiedzieć paru rzeczy związanych z kosztem kolacji Sikorski-Rostowski. W szczególności interesowało mnie, czy minister oddał już pieniądze za alkohol (co deklarował rzecznik MSZ), o jaką kwotę chodzi i czy istnieje jakikolwiek dowód, że do zwrotu pieniędzy doszło. W poprzedniej notce zamieściłem mail od rzecznika MSZ, z którego wynikało, że minister pieniędzy jeszcze nie zwrócił, ale mają być dopiero potrącone z jego pensji. Wynikało więc z tego, że - przynajmniej do tego momentu - Sikorski pieniędzy jeszcze nie oddał. Mając już w zanadrzu taką informację, chciałem się dowiedzieć o jaką kwotę chodzi. Nie było to łatwe, bo rzecznik MSZ usilnie trzymał się formuły "kilkaset złotych", ale w końcu uzyskałem potrzebną informację. Sikorskiemu mają potrącić 872 złote. Zostawiam Państwa z tą kwotą, bez dalszego komentarza.

 

Filokles
O mnie Filokles

Żyję sobie w rdzeniu reaktora. Nowy tekst (rzadko błyskotliwy w treści, ale czasem o bardzo fajnym tytule:-) pojawia się zawsze w jakimś dniu tygodnia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka