Vesuvio
Vesuvio
flyga flyga
2665
BLOG

Czy leci z nami pies? - kreatywność pasażerów

flyga flyga Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Nie każdy przewoźnik umożliwia transport żywych zwierząt, a jak już, to za słoną opłatę. Wyjątek stanowi pies przewodnik dla osób niewidomych/ posiadających m.in dokumentację lekarską stanowiącą wymóg takiego psa. 

Kilka dni temu, przed startem z pewnego lotniska na południu Europy,  dostałem informację, że jedna pasażerka ma ze sobą psa „emocjonalnego”.  Odpowiedź była krótka: ten pies z nami nie poleci. Zanim wszyscy zajęli swoje miejsca, pani z psem poinformowała naszego agenta, że ma padaczkę, a pies jest jej „asystentem”. Poprosiła też o rozmowę ze mną. Pofatygowałem się do rękawa, gdzie oczekiwała mnie pani z pieskiem w dumnej odblaskowej obroży „asysta”. Twierdziła że zgłosiła potrzebę psa asysty w trakcie zakupu biletu i wysłała mailem stosowne dokumenty. Na bilecie nie było jednak żadnej informacji o psim asyście. Wyciągnęła plik dokumentów twierdząc, że tu jest wszystko na temat jej choroby i dokumentacji psa jako przewodnika/asysty. Przeprosiła że jako Szwedka posiada dokumentację jedynie w języku Szwedzkim. Przejrzałem dokumentację, a znając biegle szwedzki, ku absolutnemu zdziwieniu pani z pieskiem, dalszą rozmowę prowadziłem już po szwedzku. Przytoczyłem zawartość dokumentów informujących jedynie: że pies nie ma wścieklizny, posiada odpowiednie szczepienia i posiada zaświadczenie ze szwedzkiego związku hodowców o posiadanej rasie. Nic więcej.

Grzecznie poinformowałem panią z pieskiem, że jej zdrowy, rasowy i szczepiony piesek nie spełnia wymogów psa przewodnika więc z nami nie poleci. Bez słowa zrobiła w tył zwrot i tyle ją widziałem.


Jak widać kombinują nie tylko Polacy :)))


Udanych wakacji!

flyga
O mnie flyga

§ 19 art. 24.5 RL-2006: Ogólne zasady wykonywania lotów W czasie lotu na prostej do lądowania dowódca statku powietrznego obowiązany jest przerwać zniżanie: 5) gdy warunki lotu lub zjawiska pogody nie gwarantują bezpiecznego lądowania

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości