beautyfool beautyfool
85
BLOG

Plotki powielane - komediowo

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 2

1.Kadyrow otrzymał awans od Putina. Czego to się nie robi aby zatrzymać jakiekolwiek oddziały na Ukrainie. Kadyrow radosny w momencie odbierania tytułu od Putina. Jednak w efekcie zmienia się tylko to, że jak zabiją Kadyrowa, zginie w wyższej randze, randze pułkownika-generała.

2. Rosja anektowała tereny których fizycznie nie posiada, to znaczy nie ma nad nimi kontroli.

3.Zmiana retoryki. „Prezydent Rosji” może zaapelować do narodu o zmianę statusu "operacji specjalnej". Czyli wypowiedzenie wojny Ukrainie w 8 miesiącu wojny.

No tak, tylko wtedy potrzeba zgody narodu, referendum. Pytanie gdzie, w Rosji czy tylko na terenach anektowanych? Tam im lepiej idzie.

3. Z kolei część rosyjskich wojskowych mówi już otwarcie, że wojna z Ukrainą jest przegrana. Zatem po co wywoływać wojnę, która jest już przegrana? Tak mi się coś zdaje że Putin wpadł w masło maślane.

4. I słowa rosyjskiego weterana: - Idiota wpakował się w wojnę z całym światem.

No cóż, ja tego nie powiedziałem, ale z grzeczności nie zaprzeczam. Weteran najpewniej wie co mówi.

5. I na zakończenie – humor dnia. Ani Putin, ani Szojgu nie służyli w wojsku.


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka