n.waldemar n.waldemar
206
BLOG

50% małych przedsiębiorstw nie ma stron internetowych

n.waldemar n.waldemar Gospodarka Obserwuj notkę 6


Jak poinformował pierwszy program Polskiego  Radia w dniu 2 stycznia – 50% małych przedsiębiorstw nie ma swoich stron internetowych.

W erze internetu, rozwoju „iSpołeczeństwa” i realizacji strategii europejskich w tym kierunku, brak u połowy polskich małych firm własnych stron www wydaje się co najmniej dziwny. Dlaczego właściciele firm nie doceniają roli informacji internetowej, reklamy i sprzedaży poprzez sieć? Dziesiątki tysięcy nastolatków polskich ma przecież swoje strony internetowe, o profilach na portalach społecznościowych nie wspominając – są tam i studenci, dorośli, całe rodziny, nastolatki.

Sprawa ta wydaje się niezrozumiała

Era internetowa trwa już wiele lat. Małe i średnie przedsiębiorstwa są głównym trzonem polskiej gospodarki. Dlaczego połowa z nich nie istnieje w sieci? W połowie lat 90-tych w USA było popularne powiedzenie: „Kogo nie ma w sieci – tego nie ma wcale”.

Organizacje samorządu handlowego powinny zająć się propagowaniem Internetu w MSP

Oprócz specjalnych programów prowadzonych w Polsce, organizacje handlu, samorząd gospodarczy powinien zająć się propagowaniem korzyści jakie płyną z dynamicznego funkcjonowania w sieci internetowej.

Któregoś dnia bowiem może pojawić się zarzut ze strony podatników, że MSP żądają specjalnej dla siebie polityki lub ochrony za strony państwa – a nie chcą się unowocześnić.

I byłby to zarzut prawidłowo sformułowany.

n.waldemar
O mnie n.waldemar

Koziorożec: twórczy, odważny, konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka