Foto ekranu: Romuald Kałwa
Foto ekranu: Romuald Kałwa
Romuald Kałwa Romuald Kałwa
3266
BLOG

Przepraszam kardynała Gulbinowicza, wobec którego zarzuty mogą być fałszywe

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Rodzina Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Chyba muszę przeprosić kardynała Gulbinowicza. Nie. Nikt mnie do tego nie zmusza. Wiem, że dziennikarze, publicyści i felietoniści, a szczególnie blogerzy, zazwyczaj nie przyznają się sami do błędu. Dlatego ja się przyznaję, tu i teraz: przepraszam za swój artykuł opublikowany na Salonie24 o godz. 11:04 pt.: "Kardynał Gulbinowicz oskarżony o molestowanie!".

W swoim pierwszym tekście uwierzyłem w zarzuty, że kardynał w 1989 r. miał dokonywać molestowania. Zarzuty wobec 95-letniego kardynała wysuwa Karol Chum – pisarz i poeta – który w tamtym czasie, jako 15-latek, uczęszczał do niższego seminarium duchownego.

Bardzo łatwo znalazłem stronę oskarżyciela, który, gdy mieszkał w Wielkiej Brytanii, poszukiwał innych mężczyzn do celów, że tak powiem: „miłosnych”: https://friends.bham.pl/CHUM/ (zrzut ekranu: zdjęcie główne)

Nie dajmy się zwariować, że każdy ksiądz, czy biskup, to homoseksualista i pedofil. Wpisując w wyszukiwarkę nazwisko „Karol Chum” znalazłem stronę, dzięki której zrozumiałem, że człowiek ten poszukuje taniej reklamy.

Karol Chum naprawdę nazywa się Przemysław Kowalczyk. Mieszka w Warszawie, i jak widzimy na zrzucie strony, jest informatykiem - podobnie jak Jerzy Waldorf - "znawcą urody męskiej" - homoseksualistą. W życiu nie przypuszczałem, że „literat i poeta” może dokonywać tyle błędów ortograficznych i pisać tak niestylistycznie:

Nazywam się Karol Chum. Jestem literatą i poetą. Jeżeli będziesz miał okazję, zrozumiesz jaki jest mój cel, gdy zajrzysz na Facebooka i odszukasz mnie na profilu prywatnym lub na stronie z Poezją Chuma. Zrozumiesz także, jak ważna jest dla mnie poezja i jak wielu ludzi interesuje się nią, czyta, a także jak wiele osób chciało by, abym w końcu wydał drukiem swoją książkę.

Jestem autorem tysięcy tekstów, wierszy. Mam setki fanów, zarówno pośród zwykłych szarych Kowalskich, jak i tych którym sztuka nie jest obca.

Chciałbym wydać książkę niezwykłą, w której znajdą się nie tylko wiersze, ale i myśli, jakie towarzyszą moim Czytelnikom od 8 lat na profilu. Każdy egzemplarz będzie zawierać przynajmniej jeden utwór napisany odręcznie dla mojego Czytelnika, niejako symbol manustkryptu z drukiem.

Chcę wydać 1000 egzemplarzy i wiem, że spotka się moja ksiażka z dużym zainteresowaniem.

Zapraszam Cię na mój profil prywatny: https://www.facebook.com/karolchum

A także na stronę z poezją Chuma: https://www.facebook.com/Poezja.Chuma

Poznasz nie tylko moją twórczość, ale ciekawe życie. Ufam również, że jesteś osobą tolerancyjną. Dziękuję za każdą okazaną mi złotówkę.

Komentarz: brak przecinków, spójników,

KAROL CHUM.

https://pomagam.pl/karolchum

Zrozumiałem, że ten niewstydzący się swojej orientacji homoseksualista, do czego ma, jako wolny człowiek, prawo, poszukuje taniej reklamy i pieniędzy, których jak dotąd nikt nie wpłacił. Czasem jednak wściekłość i poczucie niesprawiedliwości biorą górę nad zdrowym rozsądkiem. Ja Panie Karolu jestem osoba tolerancyjną, ale nie wobec kłamstwa.

Romuald Kałwa

Na zdjęciu poniżej: Karol Chum/Przemysław Kowalczyk 

Źródło: domena publiczna

 image

image

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo