GPS GPS
414
BLOG

Zdjęcie prawyborcze

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 24
Mam już zdjęcie prawyborcze. Tak wyglądam. Postaram się też wkrótce nakręcić klip wyborczy.

  Zapraszam na prawybory Nowej Nadziei i proszę o głosowanie na mnie. By to zrobić, należy do 24.01 wpłacić 20 zł na konto Nowej Nadziei przelewem koniecznie z tytułem: "Darowizna (tu wpisz swoje imię i nazwisko)", nic więcej nie należy dopisywać, Następnie należy zarejestrować się przez Internet, wypełniając formularz. A potem należy przyjść osobiście na zjazd w sobotę 28 stycznia 2023: Warszawa, ul. Grzybowska 45 – Centrum Konferencyjne ADN – piętro 4, wejście B, godzina 17:00. Więcej szczegółów jest tu: https://www.salon24.pl/u/gps65/1275434,prawybory-w-nowej-nadziei

  A tu są moje notki prawyborcze, w których przedstawiam moje poglądy i stosunek do programu Nowej Nadziei:

  Zapraszam do poznania się osobiście.

Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS

------------------------------

Rotowanie posłów <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Prywatny socjalizm

------------------------------

Ta­gi: gps65, prawybory, Konfederacja, Nowa Nadzieja, wybory

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo