GPS GPS
415
BLOG

Wszy­scy je­ste­śmy Asy­ryj­czy­ka­mi!

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 26
Wszy­scy dziś je­ste­śmy Asy­ryj­czy­ka­mi i na znak so­li­dar­no­ści z tym na­ro­dem, na któ­rym 2200 lat te­mu do­ko­na­no lu­do­bój­stwa, po pod­stęp­nym ucię­ciu gło­wy je­go przy­wód­cy, po­win­ni­śmy psik­nąć ga­śni­cą na ja­kiś świecz­nik.

Mot­to:

War­choł krzy­czą nie za­prze­czam
Tyl­ko wła­snym pra­wom ufam
Wol­na wo­la je­st czło­wie­cza
Per­ga­mi­nów nie po­słu­cha...

  Cha­nu­ka to ży­dow­skie świę­to upa­mięt­nia­ją­ce pod­stęp­ne ścię­cie gło­wy asy­ryj­skie­mu wo­dzo­wi Ho­lo­fer­ne­so­wi przez Ży­dów­kę Ju­dy­tę co do­pro­wa­dzi­ło do po­gro­mu Asy­ryj­czy­ków przez Ży­dów.

  W Sej­mie Rzecz­po­spo­li­tej Pol­skiej miał miej­sce akt ra­si­stow­skie­go, ple­mien­ne­go, dzi­kie­go, tal­mu­dy­stycz­ne­go kul­tu w po­sta­ci pa­le­nia świec cha­nu­ko­wy­ch. Na szczę­ście Grze­go­rz Braun użył ga­śni­cy, by ten za­bo­bon­ny kult zga­sić.

  Wszy­scy po­li­ty­cy i dzien­ni­ka­rze ocho­czo i gor­li­wie po­tę­pia­ją wy­bryk Grze­go­rza Brau­na, któ­ry za­kłó­cił ju­da­istycz­ne ry­tu­ały. No to szyb­ko po­win­ni się ob­ja­wić mu­zuł­ma­nie i za­żą­dać zgod­ny na or­ga­ni­zo­wa­nie w Sej­mie ja­kichś ich ra­ma­da­nów.

  Ko­ali­cja rzą­dzą­ca w ca­ło­ści je­st za od­dzie­le­niem ko­ścio­ła od pań­stwa, a to do­ty­czy prze­cież ko­ścio­łów wszel­ki­ch re­li­gii. Le­wi­ca je­st na­wet za usu­nię­ciem kru­cy­fik­sów z miej­sc pu­blicz­ny­ch. No to dla­cze­go oni wszy­scy tak ocho­czo go­dzą się na od­pra­wia­nie ju­da­istycz­ny­ch ry­tu­ałów w pol­skim Sej­mie?

  Po­tę­pia­ją­cy wy­czyn Grze­go­rza Brau­na, da­ją ta­kie po­rów­na­nie: a co by zro­bił Braun, gdy­by ktoś wtar­gnął do Ko­ścio­ła i ob­lał czymś oł­ta­rz? Ta ana­lo­gia po­ka­zu­je, że trak­tu­ją oni pol­ski Sejm ja­ko ju­da­istycz­ną świą­ty­nię.

  Po­seł Grze­go­rz Braun do­ko­nał war­chol­skie­go wy­bry­ku, któ­ry wy­wo­łał mię­dzy­na­ro­do­wy skan­dal. W dniu gło­so­wa­nia nad wo­tum za­ufa­nia dla no­we­go rzą­du pre­mie­ra Do­nal­da Tu­ska Pol­ska sta­ła się naj­bar­dziej an­ty­se­mic­kim pań­stwem na świe­cie. Więc nas te­raz wy­wa­lą z Unii Eu­ro­pej­skiej. No i do­brze.

  Przez trzy mie­sią­ce kam­pa­nii wy­bor­czej Sła­wo­mir Ment­zen i Krzysz­tof Bo­sak gło­si­li, że prze­wró­cą sto­lik. A wczo­raj z wiel­kim hu­kiem sto­lik prze­wró­cił Grze­go­rz Braun. Już po wsze cza­sy Do­nald Tu­sk bę­dzie ko­ja­rzo­ny ja­ko pre­mier naj­bar­dziej an­ty­se­mic­kie­go pań­stwa na świe­cie.

  Tak prze­wi­du­ję przy­szło­ść: Ko­ro­na Brau­na zo­sta­nie wy­wa­lo­na z Kon­fe­de­ra­cji i ta bę­dzie zło­żo­na tyl­ko z No­wej Na­dziei i Ru­chu Na­ro­do­we­go. A Ja­nu­sz Kor­win-Mik­ke z Grze­go­rzem Brau­nem, ja­ko dwie par­tie, za­ło­żą no­wy blok wy­bor­czy. I wte­dy w wy­bo­ra­ch do par­la­men­tu eu­ro­pej­skie­go Kon­fe­de­ra­cja i ten no­wy blok do­sta­ną po 10%. Po czym obie wej­dą w do gru­py Toż­sa­mo­ść i De­mo­kra­cja, któ­ra uzy­ska więk­szo­ść w PE i nie do­pusz­czą do fe­de­ra­li­za­cji Europy.

Grzegorz GPS Świderski
T.me/KanalBlogeraGPS
X.com/GPS65

___________________

Konwenanse kłamstwa <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Gusła i zabobony w Sejmie

___________________

Ta­gi: gps65, polityka, warchoł, Grzegorz Braun, pożar w burdelu

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo