GPS GPS
881
BLOG

Jak zerwać gałązkę?

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Zagadki lateralne są dla dzieci, ale mogą je rozwiązać dorośli.


Coś i nic <- poprzednie zagadki lateralne
następne zagadki lateralne -> Środek na łysienie

  1. Jak zerwać gałązkę, aby nie spłoszyć siedzącego na niej ptaka?
  2. Kiedy jesteś w domu bez głowy?
  3. Do jakiego portu nie wpływają statki?
  4. Ile złotówek a ile 50 groszówek jest w tuzinie?
  5. Wyciągasz jedną, pocierasz jej główkę. Jest czarna a była czerwona. Co to?
  6. Nigdy nie byłam, chociaż zawsze będę. Nigdy mnie nie widziałeś i nigdy nie zobaczysz, choć zawsze jestem przed tobą. Czym jestem?
  7. Ojciec i jego syn mieli wypadek samochodowy. Ojciec zmarł, a syna przewieziono karetką do szpitala. Gdy chirurg go zobaczył krzyknął: "Nie mogę operować tego chłopca, on jest moim synem!". Jak to możliwe?
  8. Dlaczego Napoleon nosił zielone szelki?
  9. Pewien facet w środku nocy nie mógł zasnąć. Wziął telefon, wykręcił numer, ale zanim ktokolwiek odebrał, odłożył słuchawkę i od razu zasnął. Wyjaśnij to!
  10. Jak się mówi: 3 razy 3 - jest, czy są, sześć?
     

Władza pochodzi od Boga <- poprzednia notka

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości