GPS GPS
530
BLOG

Pan

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 4
Pan się chce podporządkować jakiemuś panu. Pana wola. Nie bronię tego Panu, ale Panu to moje pozwolenie nie wystarcza. Pan żąda ode mnie, bym się też temu Pana panu podporządkował. A może ja bym chciał innemu? Nie ościennemu panu, ale innemu panu wewnętrznemu? Albo żadnemu? Taka uległość panu, taka chęć znalezienia pana, to jest Pana cecha – nie moja. To Pana problem, nie mój. Nasz Pan zabronił nam mieć innych panów przed sobą.
image
Moim zdaniem wolność to brak pana. Ja bym chciał być wolny. A Pan nie. Pan chce pana, Pan jego pragnie, Pan bez pana żyć nie może. Ja to rozumiem. Nie bronię tego Panu. Pan sobie znajdź pana i mu służ, ale co Pana uprawnia do tego, by mnie zmuszać do służenia temu samemu panu, któremu Pan służy? Pan się ode mnie odczep z tym Pana panem.
image
Pan sobie nie potrafi wyobrazić życia bez pana. Pan nic bez niego nie zrobi. Panem pan musi kierować. I to nie jakiś zwykły pan, ale pan paneuropejski. Pan jesteś infantylny jak Piotruś Pan. Dorosły człowiek nie potrzebuje pana, ale Pan potrzebuje. W Pana panteonie panów może jest ich wielu, ale ja żadnemu panu służyć nie chcę.
image
Pan i Panu podobni macie mentalność niewolnika, ale najgorsze w tej Pana mentalności jest to, że chce Pan w tę niewolę pociągnąć za sobą wszystkich. Pan żąda, by Pana pan był imperatorem i panował nam wszystkim. Ten pan może nas zniewalać i grabić, nie tylko Pana, ale i mnie, bo Pan na to zezwala. A nawet żąda. Cała ta niewola narzucona przez obecnego pana jest przez Pana.
Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS
    ------------------------------
Bocian <- poprzednia notka
następna notka -> Zapomniany Człowiek
------------------------------

Tagi: gps65, Pan, totalitaryzm, zamordyzm
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo