GPS GPS
315
BLOG

Panojenkka

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 0
To jest piosenka zagadka. Piosenka jest w stylu humpa. Po słowach nie poznacie, ale może po melodi...
 
Grzegorz GPS Świderski

Minun nimeni on Onni
sen nyt huomaa aivotonkin
jos mua rouvat aina jahtaa
niin minkäpä sille sitten mahtaa
hieman humppaan, hieman tanssaan
sitten kynnän ja auraan

GF
GF
GF
GF
GF
GF

Tämä on hirmuisten panomiesten jenkka
tämä on oikea senkkaalisenkka
tämä on hirmuisten panomiesten jenkka
auu, panojenkka

 

Minun nimeni on Lassi
ja olen tosipaha rassi
siinä saapi karsta lyytiä
kun minä nuohoan hyytiä
hieman tanssaan, hieman humppaan
sitten hieman röörejä putsaan

GF
GF
GF
GF
GF
GF

Minun nimeni on Martti
ja mä olen kuin formulastartti
hieman kaasua ohjaan
ja puinan mummon pohjaan
hieman humppaan, hieman tanssaan
painan mummoa

GF
GF
GF
GF
GF
GF

Minun nimeni on Kristian
katsoppa mahtavaa muotoain
jos rouva tosi miestä pyytää
saipa joka veren hyytää
hieman humppaan, hieman tanssaan
ja sitten rouvan maata myydään

GF
GF
GF
GF
GF
GF

 

Idź swoją drogą <- poprzednia piosenka
następna piosenka -> Gdzie ta keja

Umarł bloger <- poprzednia notka

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości