GPS GPS
580
BLOG

Na kogo głosować?

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 8
No oczywiście głosować należy na wolnościowca! Ale na którego? W tym roku kilku mamy do wyboru.
Jest Korwin. Oczywistym jest, że on najwięcej zrobił w Polsce dla wolności. Wychował całą rzeszę wolnościowców. Gdy był w Sejmie intensywnie promował rozwiązania wolnościowe. Rozwiązania ustrojowe, które proponuje, też są wolnościowe. Warto poczytać jego felietony, książki, traktaty. Korwin to minarchista, a zatem libertarianin. A konkretnie paleolibertarianin. Głosujcie więc na Korwina!
No ale stronnicze media go zbrzydziły Polakom. Mimo, że to nieprawda, to wielu uważa Korwina za zwolennika Putina czy Hitlera. Błędnie mniemają, że jest gwałcicielem niepełnosprawnych i nie lubi kobiet. A w ogóle to jest brzydki, jąka się i zawsze mówi prawdę, a to politykowi nie przystoi. Ma więc duży elektorat negatywny.
No to jeśli Korwin się nie podoba, to mamy Wiplera. Poglądy ma podobne, albo nawet bardziej wolnościowe, jest przystojniejszy, bardziej medialny, nie jąka się, wypowiedzi ma wyważone, sensowne, niekontrowersyjne, wygrywa wszystkie dyskusje w studio telewizyjnym. Jest wolnorynkowcem. Nawet pracę magisterską napisał z libertarianizmu! Mamy już tego kogo szukają wolnościowcy ulegający medialnej propagandzie antykorwinistycznej. Głosujcie więc na Wiplera!
No ale wielu uważa (bo tylko z telewizji i gazet głównego nurtu czerpią swoją wiedzę), że Wipler urządza pijackie burdy. No i był posłem PiS-u. A więc to podobno oszołom. Wrogowie polityczni robią mu skutecznie czarny pijar.
No to możecie jeszcze poprzeć mnie. Jestem paleolibertarianinem. Jestem członkiem założycielem Partii Libertariańskiej. Media mnie nie skompromitowały, nie mam elektoratu negatywnego, nie uczestniczyłem w pijackiej awanturze, nie jąkam się, nie mówię o Hitlerze, niepełnosprawnych i lekkich gwałtach, nie latam za Kukizem, mam jasne, przejrzyste, wyraziste, jawne poglądy, które każdy łatwo może poznać czytając mój blog. Na przykład tu: Paleolibertarianie. Głosujcie więc na GPSa!
Jestem kandydatem na posła Partii Libertariańskiej z listy wyborczej numer 4 komitetu partii KORWiN w Warszawie, okręg numer 19, z pozycji 26. Można na mnie głosować zagranicą!
 

Grzegorz GPS Świderski


PS. W kolejnych notkach będę reklamował innych wolnościowców więc śledźcie mój blog.

Kandyduję na posła! <- poprzednia notka
następna notka -> Równość

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka