zwoli18 zwoli18
353
BLOG

Co z tą POLSKĄ???

zwoli18 zwoli18 Polityka Obserwuj notkę 4

Kiedy dziś oglądałem tvn24 i zobaczyłem co zdarzyło się podczas pobytu Tuska w Parlamencie Europejskim byłem zszokowany.

           Najpierw Tusk wyszedł i gadał jak mąż stanu ( 4 lata temu też tak gadał przed wyborami i dzisiaj mamy skutek). Nie wiedziałem, czy coś wziął czy ktoś mu to napisał...? Kiedy myślałem, że to już koniec i będzie tylko rozdawanie truskawek nagle zaczęła się "debata" - wkroczył Ziobro i był obciach. Wiejska z Warszawy przeniosła się do Parlamentu Europejskiego. No obciach na całego.

Nasza Prezydencja miała być spokojna i miała pokazać europie jak rywale ze sobą współpracują. Nietstey PIS nie dotrzymał słowa.....

            

 

             Ale nic skończyłem pracę i na siłownie. A Tam Fakty TVN i Wiadomości TVP1. Ćwiczylem i słuchałem komentarzy. Skończyło się... Nuda samemu biegać, więć wziałem poltykę z ubiegłego tygodnia, a tm artykuł o PIS i jego zapleczu. Okazało się, że Kaczyński to jak w Rzymie ma całe imperium.... I Młodych i tych co idą na Krakowskie Przedmieście (ale nib to nie PIS) i wogóle. Normalny HAREM!!!!

zwoli18
O mnie zwoli18

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka