Marcin Gugulski Marcin Gugulski
282
BLOG

Pochwała cierpliwości 2

Marcin Gugulski Marcin Gugulski Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 8


Wczoraj skończyłem 59 lat.


Od ponad 2 lat jestem starszy od Prezydenta RP, co wcześniej mi się nie zdarzało.


Od niemal 2 lat jestem też starszy od (pani) Premier, co również jest dla mnie nowe.


A jeszcze 6 lat temu Prezydentem i Premierem byli panowie, którzy „nie mieli z kim przegrać”…


Dokładnie za tydzień zaliczę pełne 41 lat udokumentowanego stażu pracy a za miesiąc i tydzień mój wiek emerytalny znów będzie wynosił 65 lat [link] (zamiast 67 lat [link 2], jak pod rządami ww. panów, co to „nie mieli z kim przegrać”).


Także za miesiąc i tydzień moje koleżanki z klasy maturalnej znów będą mogły przejść na emeryturę, mając lat 60 (a nie 67, jak planowali ci panowie, o których wyżej), więc większość z nich będzie mogła z tego skorzystać już 1 października.


Cierpliwość jest wielką i trudną cnotą, ale na pewne sprawy warto nie tylko cierpliwie czekać, ale i przykładać do nich rękę…


Rękę z trzymaną w dłoni kartką wyborczą…


[Pochwała cierpliwości 1 – link]


66 lat, czyli już - dzięki PiS - w wieku uprawniającym do emerytury, ale jeszcze nie składam broni, pracuję, piszę, liczę itd. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka