Halo Halo
257
BLOG

Bardzo mi żal warszawskich kierowców autobusowych, bardzo

Halo Halo Społeczeństwo Obserwuj notkę 16

Puścili dziś w telewizorni informacje, nie wiem na jakim kanale ale chyba reżimowym, że zrobili kontrole warszawskim przewoźnikom autobusowym i wyszły straszne nieprawidłowości. Jakieś setki kierowców pracuje w dwóch firmach naraz i bardzo przekraczają dopuszczalny czas pracy. Jeden rekordzista pracował od 4.00 do 13.00 u jednego przewoźnika, a od 15.00 do 24.00 u drugiego.


O matko jak mi się strasznie płakać zachciało, w koszmarny dół psychiczny wpadłam.

Bieeedne samczyki... Ja raczej jestem anty-samczą istotą, ale serce mi się ścisnęło, bardzo żal zrobiło. I ciągle mi żal i żal i przykro i nie mogę się z tych uczuć wyzwolić.


Boże, to jest nie do pomyślenia do jakiego niewolnictwa doszło w XXI w, w środku dzikiej Europy.

Od świtu do świtu, gorzej niż chłop feudalny, żeby na wynajem mieszkania w stolicy zrobić, żeby na rodzinę zarobić, żeby na kawałek chabaniny do gara zarobić przy szybujących cenach żywności, a może i lada miesiąc kalekie dziecko się urodzić i będą potrzebne tysiące złotych na pielęgnację...


A ile taki kierowca autobusu zarobi? Najniższą krajową, czy może paredziesiąt złotych więcej? Jedna pensja na wynajem mieszkania, bo przecież PiSi program Mieszkanie+ rozrasta się po horyzont. Nic tylko mieszkania rosną od wschodu do zachodu jak grzyby po deszczu. A druga pensja na kawałek kiełbasiny z nawalonymi tłuszczami częściowo utwardzonymi, które powodują zapalenie jelit i raka.

O jejku, jak te chłopy ciężko tyrają. W ciągłej koncentracji, w korkach, w koszmarnym smogu, z tłumami covidowców w pojeździe...

:(((((


No i weź w tem-kraju nie miej depresji, gdy się na to wszystko popatrzy.

Jedni to tacy dooobrzy ludzie, zatyrani, padają na twarz, bidę straszną klepią, słowem nie jękną, emerytury nie dożywają. A drudzy to takie cwaniaki, psychopaty, zdziercy, marnotrawcy, wyznawcy głównego przykazania: "Jeb bliźniego swego, aż koszula spadnie z niego", pałace sobie stawiają takie, że oko bieleje. A trzeci to zwykłe ułomy, psychole i tylko mordy drą, bez ładu i składu, aby tylko drzeć. Ci trzeci to najwięcej produkują się w telewizorni.


I nie ma w tem-kraju mądrego, co by porządek z tym wszystkim zrobił.

O jejku, jejku jak mi się płakać chce... :((((


A jeszcze mi się płakać chce po wczorajszym, bo wkurzyłam się na kuriera, który miał mi dostarczyć paczkę z jedzeniem dla kotów. O godz. 19.00 zadzwoniłam do niego, dlaczego go nie ma i nie ma, cały dzień czekam i czekam. A on mi mówi, że będzie, będzie, koło 21.00. I przyjechał taki chłopaczek ok. 22-23 lat, drobniutki, chucherko,  sapał i dyszał po wtarganiu ciężkiego pudła na 3 piętro bez windy, a ja mu dałam tylko 2 zł napiwku. No ale też bida z nędzą ze mnie, nie mogę więcej, dopiero co zakończyłam głodować po wpłaceniu 20 zł na ratowanie serduszka Szymonka... Kotów przecież też nie wyrzucę z domu na śmierć głodową... Muszę tak gospodarzyć, żeby wszystkim po trochu...

O matko jaka przybita jestem. Nie mogę się dźwignąć.

Kiedyś to jeszcze miałam siłę nabluzgać Panu Bogu, co za koszmarny świat stworzył. A teraz już nie mam siły. Szkoda tracić energię na bluzgi, które i tak mu koło tyłka wiszą.


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo