Halo Halo
1682
BLOG

Panie Krzysiu Echo! Dlaczego? Tonę w rozpaczy!

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 106

Panie Krzysiulku, dlaczego Pan bije kobiety? Dlaczego naruszył Pan moją wirtualną nietykalność cielesną i wyrzucił mnie za chabety ze swojego wirtualnego domostwa?

Tak miło nam się rozmawiało, myślałam, że nawiązaliśmy nić porozumienia:

https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1203817,wysluchaj-co-mowi-ta-kobieta-jeden-z-drugim-glupcze


echo 24  8 lutego 2022, 17:30

"@Halo

"Już mi Pan dziękował, już prosił następnego..."


Być może. A wie Pan dlaczego?

Bo ja zapamiętuję tylko nicki bądź nazwiska poważnych komentatorów, zaś nicki blogerskiego planktonu wyrzucam z pamięci, natychmiast po przeczytaniu, najczęściej tylko pierwszego zdania mówiącego zwykle z kim mam do czynienia."


Halo   8 lutego 2022, 19:01

"@echo24 

A to zupełnie tak jak ja. Z tym że ja po przeczytaniu ostatniego zdania. Bo mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, tylko jak kończy.

Także pod względem demencji jesteśmy uderzająco podobni, lecz pod względem radzenia sobie z nią - już nie. ;))


No dobrze. Wróćmy do mojego pierwszego zdania:

"Tylko głupiec łyka jednostronnie i bezkrytycznie co gadają inni, nie znając osobowości ani intencji tych gadających."

Ono uczyniło ze mnie niegodny zapamiętania plankton.


Czy gdybym napisała odwrotnie:

"Tylko mądry człowiek łyka jednostronnie i bezkrytycznie co gadają inni, nie znając osobowości ani intencji tych gadających"


Czy takie zdanie uczyniłoby mnie w Pana oczach poważnym blogerem godnym zapamiętania? :)"



Panie polski Profesorze!

Zadał mi Pan pytanie:


8 lutego 2022, 18:49

"@Halo

"Covid jest groźny głównie dla otyłych. Dlatego pupilka Pana Krzysztofa ciężko go przechodziła..."


Czy Pani rzeczywiście nie czuje jaką przepraszam za szczerość idiotkę z siebie robi na publicznym forum?"


No jak mam Panu odpowiedzieć, skoro mnie Pan zablokował? Poinformował, że czasowo, ale czasu nie określił. Przecież ja jutro nie będę już pamiętać Pana i naszej rozmowy.  I Pan mnie też - podług naszej demencji jak wyżej.


Dlatego musiałam aż notkę poświęcić!

Proszę nie przepraszać za szczerość. Ja się nie gniewam! Proszę Pana, ja nie tylko czuję ale nawet świadomie i celowo kreuję się na idiotkę. Bo babcia całe życie mnie uczyła, że z Niemcem trzeba po niemiecku, a z chamem po chamsku. No to wydedukowalam, że z idiotą trzeba jak idiota.

Tylko proszę polskiego Pana Profesora, akurat nie w tym komencie kreowalam się na idiotkę. Niech Pan zapyta pierwszego, lepszego konowala, że otyli ciężej przechodzą Covid.


"echo24   8 lutego 2022, 19:08

UWAGA!

Celem przywrócenia dyskusji poważnego i merytorycznego charakteru, postanowiłem okresowo zablokować odgrywających się na autorze notki na jego krytykę PiS, - trollujących pisowskich oszołomów piszących pod nickami: @Bat na przygłupów; @Halo; @eri, @ammananth; @Fraza i @globtrotuar"



Ale ja Panu pisałam, że ja nie odgrywam się za krytykę PiS, bo ja też PiS krytykuję! Dlaczego mi Pan nie wierzy i nie wierzy dowodom, które podsunęłam?

Ja w ogóle nie miałam pojęcia, że Pan krytykuje PiS. Gdyby Pan tego nie oświadczył wprost to nigdy bym się nie domyśliła. Ja myślałam, że Pan uległ urodzie i osobowości tej posłanki z PiS i robi jej reklamę w notce. Nie może Pan jak schizofrenik nadmiernie generalizować i nie może Pan jak schizofrenik hodować urojeń prześladowczych, że odgrywają się na Panu za krytykę PiS. Takie urojenia nie przystoją poważnemu blogerowi! To tylko planktonowi blogerskiemu!


Zapewniam! Ja przyszłam do Pana celem wymiany myśli nt. głupców, do których Pan wołał w tytule notki.

A myśl, jaką Pan ze mną wymienił to:

"Panu już dziękujemy!

Następny proszę!"


Strasznie cienko, Panie polski Profesorze z akademii górniczo hutniczej, tak?

Ale jedno muszę przyznać. Zęby ma Pan olśniewające! Zdradzi Pan, u którego protetyka robił? Też bym se takie zrobiła... Tonę w rozpaczy z zazdrości! ;))


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości