Halo Halo
296
BLOG

Prywatne śledztwa za gangami przestępczymi wśród III władzy

Halo Halo Polityka Obserwuj notkę 6

Oglądam na TVP Historia co kilka dni odcinki dokumentalne pt. „Prywatne śledztwa”…

Krrryssste! Co odcinek to gorszego szoku dostaję! Ja już jestem sztywna z tych szoków.

Jakie my w Polsce mamy strrraszne, ale to potworne przestępcze gangi wśród III władzy!

Jakie straszne, socjopatyczne potwory, które powinny wisieć powieszone za genitalia na środku rynku i dyndać do zgnicia i rozsypania się szczątków!

Prokuratorzy z sędziami skazują na dożywocia, 25 lat więzienia niewinnych ludzi! Jakie grubymi nićmi szyte ustawki robią!

Normalnie upatrują sobie ofiarę, łapią zamykają i w dupie resztę mają.

Przed chwilą leciał odcinek o skazaniu na dożywocie Waldemara Krawczaka na podstawie pomówienia Dzwonkowskiego – zapomniałam imienia. Dzwonkowski przyznał się przed kamerą, że pomówił Krawczaka i jeszcze drugiego co dostał 25 lat i opowiedział jak prokuratorka szkoliła go do ustawki, że ma odpowiadać tylko na pytania jej i sądu, a pytania adwokatów ignorować, żeby się nie wysypał i nie wkopał.

Krawczak z tym drugim siedzą niewinnie już prawie 10 lat. Fundacja Helsińska obecna na rozprawie, która też szoku dostała na widok tej ustawki, pisała gdzie się dało… w ogóle wszyscy wszędzie piszą, do wszystkich instytucji… i nic! Śledztwa nikt nie chce wznowić, ani tego pomawiacza przesłuchać…

Kryste! Jakiś… M A T R I X !!!

A ja, głupia, naiwna gęś miałam nadzieję, że PiSiaczki zrobią porządek z III władzą. Dopóki nie wiedziałam oczywiście z jakiego rozmiaru nazisto-NKWDzistami mamy do czynienia w tej kaście.

Kurde! Tera, to mi się PiSiaczki jawią jako niemowlaczki srające ze strachu w pampersy na samą myśl o tych gangach.

Tu jest potrzebny co najmniej jakiś Kim Zonk Un, co by… jak na wstępie notki.

Matko jedyna! Jezu Nazareński!

 

Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka