Hanna Fona Hanna Fona
620
BLOG

Spot dla PiSu - czyli Kluzik, Arlukowicz, Niesiolowski.

Hanna Fona Hanna Fona Polityka Obserwuj notkę 5

Myślałam i wymyśliłam. Proponuje mega spot dla PiSu. 

Napis: CO POSŁOWIE PLATFORMY SĄDZĄ O PO?

Arłukowicz: "PO jest tak plastikowa, że aż mnie to boli. Nie rozumiem, dlaczego ten plastik tak strasznie podoba się ludziom". 

Arłukowicz na zlocie PO - uśmiechy i chichy z Tuskiem.

Kluzik: " Mam nadzieję, że obywatele nie dadzą się nabrać na sztuczki PR-owskie Platformy Obywatelskiej i w wyborach parlamentarnych społeczeństwo da Platformie żółtą kartę"

Kluzik w czerwonej sukience na zlocie PO: "Jest nam razem po drodze"

Niesiołowski: "Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu."

Niesiołowski na zebraniu sejmu - nie dający posłom się wypowiedzieć - http://www.youtube.com/watch?v=K68mjC7MKcU&feature=related

Napis:

ONI NA PEWNO NA PLATFORME OBYWATELSKĄ NIE ZAGŁOSUJĄ.

POSŁUCHAJ ICH.

MĄDRZE MÓWIĄ. 

 

 

Hanna Fona
O mnie Hanna Fona

Nie lubię mediów, i dlatego zaczytuję się w gazetach od rana do nocy. Czytam Wyborcza, Rzepę, Uważam, Newsweek, Politykę, Wprost, wpolityce.pl, niezależna.pl. Od prawa do lewa. Niektóre z nich powodują u mnie agresję. Inne wściekłość. Lubię pisać, czasem mi za to płacono. Ale już nikt płacić nie chce, więc postanowiłam to robić charytatywnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka