Jozef- Londyn Jozef- Londyn
96
BLOG

Tuskowa propaganda w The Times i klakier z GW

Jozef- Londyn Jozef- Londyn Polityka Obserwuj notkę 1
Klasyczny przykład wykorzystania zagranicznego medium i autora z Gazety Wyborczej do wzmocnienia własnej narracji politycznej. To nie jest rzetelne informowanie w tym przypadku, tylko komunikacja propagandowa jak za czasu komunizmu

Kolejne kłamstwo Tuska podpinającego się pod nie swoje sukcesy.

Zapewne Tusk i  Szłapka liczą że wystarczy nagłówek i zdjęcia i że nikt nie zada sobie trudu aby ten tekst naprawdę przeczytać.

Bo jak jest na prawdę to każdy kto chce to widzi. Sytuacja jest tragiczna zadłużenie Polski rośnie w zastraszającym tempie.Słuzba zdrowia w tragicznym położeniu.A za "sukcesami" stoi usłużny dziennikarz Wyborczej  Bartosz Kielak.

Problem w tym, że nie brytyjskie nazwisko widnieje jako główny autor tego tekstu... - zerowy obiektywizm i zdjęcie Tuska w centrum, że on ma się z cudem kojarzyć

image



Tak wygląda  prostacka propaganda Tuska!

Tusk publikuje pełny artykuł z The Times, którego autorem jest dziennikarz... Gazety Wyborczej

Normalnie artykuł jest za paywallem, a w połączeniu z tym, że treść przypisuje wieloletnie sukcesy Polski aktualnemu premierowi opatrując tekst jego zjęciem, mówi bardzo dużo:

Cel propagandowy jest jawny – artykuł jest wykorzystywany jako narzędzie legitymizujące aktualnego premiera, nawet jeśli w rzeczywistości sukcesy powstawały przez dziesięciolecia i nie można ich przypisać jednej osobie.

Wykorzystanie autorytetu mediów zagranicznych –The Times  prestiż, więc pokazanie „artykułu z The Times” daje wrażenie niezależnej i obiektywnej oceny, podczas gdy w rzeczywistości to napisał dziennikarz Gazety Wyborczej - medium, któremu rząd Tuska nie skąpi kasy.

Pomijanie paywalla - większy zasięg propagandy – publikacja całego artykułu w mediach społecznościowych przez rządzących polityków pozwala każdemu zobaczyć treść, bez płacenia za czytanie na stronie https://thetimes.com, co jest wygodne do szerokiej dystrybucji propagandowej.

Klasyczny przykład wykorzystania zagranicznego medium i lokalnego autora do wzmocnienia własnej narracji politycznej. To nie jest rzetelne informowanie w tym przypadku, tylko komunikacja propagandowa.


image


Nie wiem czy i ile rząd musiał zapłacić za tę publikację w The Times. Wiem jedno.

Zlepek Lecha Wałęsy, Leszka Balcerowicza, ministra Domańskiego oraz przedstawiciela finansowanej z zagranicy lewackiej organizacji ekologicznej tworzy podręcznikowy przykład “obiektywnego” opisu siły polskiego państwa. 

Pytanie czy Polacy dalej kupują tę opowieść? 

https://www.thetimes.com/comment/columnists/article/poland-economy-tusk-europe-gzw7bnrvn

Dziadek 6 -ga wnuczat

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka