Klasyczny przykład wykorzystania zagranicznego medium i autora z Gazety Wyborczej do wzmocnienia własnej narracji politycznej. To nie jest rzetelne informowanie w tym przypadku, tylko komunikacja propagandowa jak za czasu komunizmu
Kolejne kłamstwo Tuska podpinającego się pod nie swoje sukcesy.
Zapewne Tusk i Szłapka liczą że wystarczy nagłówek i zdjęcia i że nikt nie zada sobie trudu aby ten tekst naprawdę przeczytać.
Bo jak jest na prawdę to każdy kto chce to widzi. Sytuacja jest tragiczna zadłużenie Polski rośnie w zastraszającym tempie.Słuzba zdrowia w tragicznym położeniu.A za "sukcesami" stoi usłużny dziennikarz Wyborczej Bartosz Kielak.
Problem w tym, że nie brytyjskie nazwisko widnieje jako główny autor tego tekstu... - zerowy obiektywizm i zdjęcie Tuska w centrum, że on ma się z cudem kojarzyć

Tak wygląda prostacka propaganda Tuska!
Tusk publikuje pełny artykuł z The Times, którego autorem jest dziennikarz... Gazety Wyborczej
Normalnie artykuł jest za paywallem, a w połączeniu z tym, że treść przypisuje wieloletnie sukcesy Polski aktualnemu premierowi opatrując tekst jego zjęciem, mówi bardzo dużo:
Cel propagandowy jest jawny – artykuł jest wykorzystywany jako narzędzie legitymizujące aktualnego premiera, nawet jeśli w rzeczywistości sukcesy powstawały przez dziesięciolecia i nie można ich przypisać jednej osobie.
Wykorzystanie autorytetu mediów zagranicznych –The Times prestiż, więc pokazanie „artykułu z The Times” daje wrażenie niezależnej i obiektywnej oceny, podczas gdy w rzeczywistości to napisał dziennikarz Gazety Wyborczej - medium, któremu rząd Tuska nie skąpi kasy.
Pomijanie paywalla - większy zasięg propagandy – publikacja całego artykułu w mediach społecznościowych przez rządzących polityków pozwala każdemu zobaczyć treść, bez płacenia za czytanie na stronie https://thetimes.com, co jest wygodne do szerokiej dystrybucji propagandowej.
Klasyczny przykład wykorzystania zagranicznego medium i lokalnego autora do wzmocnienia własnej narracji politycznej. To nie jest rzetelne informowanie w tym przypadku, tylko komunikacja propagandowa.

Nie wiem czy i ile rząd musiał zapłacić za tę publikację w The Times. Wiem jedno.
Zlepek Lecha Wałęsy, Leszka Balcerowicza, ministra Domańskiego oraz przedstawiciela finansowanej z zagranicy lewackiej organizacji ekologicznej tworzy podręcznikowy przykład “obiektywnego” opisu siły polskiego państwa.
Pytanie czy Polacy dalej kupują tę opowieść?
https://www.thetimes.com/comment/columnists/article/poland-economy-tusk-europe-gzw7bnrvn
Inne tematy w dziale Polityka