hephalump hephalump
667
BLOG

Salon o poranku

hephalump hephalump Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

No i stało się... Jak przystało na uzależnionego od serwisu już o poranku zerknąłem na Salon24 aby się przekonać jakie to zmiany zaszły, co zniknęło, co się pojawiło.

Pierwsze co mi się rzuciło w o czy to delikatna zmiana layoutu.... Niby po staremu al;e grafiki jakby uproszczone, nowy (chyba) nagłówek... 24 w nazwie serwisu podniesione do potęgi... No, no, no...

Ale treści jakby te same...Tylko jakby bardziej to wszystko upakowane w okienku mojej przeglądarki (Google Chrome).

Gdzieś ten podział na działy/kategorie zniknął ze Strony Głównej.


Hmm... Nie wiem czy to tylko moje wrażenie, czy inni też to dostrzegają, ale wydaje mi się, że serwis jakby szybciej się ładował. A nie sądzę aby ti mój internet nagle dostał przyspieszenia. 

Zatem może zmiana nie dotyczyła wyłącznie detali w wyglądzie serwisu Salon24?

Ale może nowy zarządca i takimi nowościami się pochwali.


Zmianę też dostrzegam w edytorze notek. Pojawiła się możliwość dodania nagłówka (Lead) do notki.


Tak wiec zmiany techniczne już jakieś są... 

Oby tylko było o czym i dla kogo pisać.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura