Hyrkan Hyrkan
287
BLOG

Mowa końcowa Tuska na debacie

Hyrkan Hyrkan Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Tak to mniej więcej powinno brzmieć żeby dotrzeć do grupy zmanipulowanych propagandą TVP ludzi, którzy nie są twardogłowym pisowskim betonem.


Szanowni Państwo. Na wstępie chciałem zapewnić, że nie jestem diabłem wcielonym, nie mam rogów i nie jestem Niemcem. Jestem normalnym człowiekiem, mam wspaniałą rodzinę i kochane wnuki. Mieszkam w 3 pokojowym mieszkaniu i sam chodzę na zakupy. Wiem, że w tej telewizji przedstawiają mnie jak potwora, ale bardzo Państwa proszę - nie wierzcie we wszystko co tutaj mówią, bo to ludzie podlegli władzy, kłamiący na mój temat.

Chciałem się Państwem podzielić moim marzeniem - chciałbym, żeby Polska przestała być podzielona, żebyśmy mogli spotkać się razem na urodzinach, chrzcinach czy przy wigilii w rodzinnym gronie i nie skakać sobie do gardeł z powodu polityki. Szanuję Państwa poglądy i nawet jeśli się z nimi nie zawsze zgadzam, to zależy mi na tym, żeby każdy miał prawo do ich wypowiadania. PiS niestety dużej części społeczeństwa takie prawo chce zabrać. W telewizji publicznej, na którą płacą wszyscy obywatele prezentowana jest tylko propaganda władzy, jak w najgorszych czasach komunizmu. Pisowcy nominaci obsiedli spółki skarbu państwa i robią przekręty. Premier Morawiecki, były prezes banku i mój były doradca, który mówi teraz zupełnie co innego niż wtedy, gdy mi doradzał, ukrywa swój majątek, a jest milionerem z 10 cioma willami i pełnymi kontami niewiadomego pochodzenia. Prokuratura ucina łby wszystkim sprawom, które mogą pogrążyć władze, ściga natomiast wszystkich, którzy władzy się przeciwstawiają. Kaczyński szczuje jednych na drugich, dzieli Polskę, wyzywa od zdrajców zwykłych ludzi, którzy chcą obejrzeć taki a inny film w kinie. To naprawdę nie prowadzi do niczego dobrego, Państwo PiS skłóciło nas prawie ze wszystkimi, nie potrafią z nikim się porozumieć, bredzą o wstawaniu z kolan, a sami nic nie znaczą na arenie międzynarodowej, bo nikt z podłymi kłótnikami nie chce się zadawać. Wiem, że Państwo możecie mi nie wierzyć, ale proszę Was i apeluję do Waszych sumień, zastanówcie się, czy chcecie Polski, która zmierza do autorytaryzmu, w której od czci i wiary odsądza się wszystkich, którzy mają inne zdanie, Polski w której nienawiść i pogarda do myślących inaczej jest wykładnią działania władzy. Jeżeli nie dla siebie, do dla swoich dzieci i wnuków, powstrzymajmy to. Bardzo Was o to proszę, zastanówcie się nad tym. Czy naprawdę chcemy wyjść z Unii Europejskiej, która była naszym marzeniem i dzięki której staliśmy się częścią świata Zachodu? Czy chcemy, żeby nasze dzieci i wnuki mogły czuć się dumnymi Polakami i Europejczykami, czy też do czego prowadzi PiS obywatelami kraju z którym nikt się nie liczy? Czy chcemy wolnej, demokratycznej Polski czy takiej, w której Tadeusz Rydzyk przesłuchuje prezydenta i rozkazuje rządowi jakie ustawy ma przyjąć i ile kasy ma mu przelać na konto? Czerwona kartka dla PiSu to zielone światło dla normalności, demokracji i poczucia dumy z bycia Polakiem i Europejczykiem. To szansa dla nas wszystkich dla naszych kochanych dzieci i wnuków, żeby żyć w normalnym, demokratycznym Europejskim kraju, a nie satrapii zarządzanej przez starego kawalera i zakonnika w sutannie.

Proszę Państwa tylko o refleksję, nie danie się tej kłamliwej propagandzie, którą serwuje pisowska telewizja i otwarcie na inne źródła informacji. Życzę Państwu wszystkiego dobrego i obiecuję, że zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby zatrzymać to zło, które proponuje Prawo i Sprawiedliwość, zatruwając umysły i serca Polaków swoją podłością i kłamstwem. 

Hyrkan
O mnie Hyrkan

Ze smutkiem - etyka i uczciwość uległy erozji pod wpływem najstarszego zawodu świata: politycznej prostytucji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka