ironiczny anglosas ironiczny anglosas
720
BLOG

Dostałem odpowiedz od Igora Janke.

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Odpowiedz od Igora Janke :Nikt nie zmieniał tytułu notki Teloka.

Za odpowiedz dziękuję. Do Pana Igora Janke mam zaufanie.

Poproszę Teloka o sprawdzenie czy cała zadyma nie była wynnikiem problemów technicznych lub tzw. "roztrzepania".

Blogerów Salonu24 oraz Administrację przepraszam za zbyt impulsywne moje zachowanie.

Wytłumaczeniem tego jedynie jest to że jestem BLOGEREM a nie partyjnym agitatorem uprawiającym tu propagandę.

Blogerem któremu zalezy na wolności wypowiedzi (nie mylić z chamstwem).

Szczególne przeprosiny i pozdrowienia dla Pana Igora Janke któremu marnowałem czas i nerwy na PW.

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości