ironiczny anglosas ironiczny anglosas
384
BLOG

ironiczny anglosas znów nadaje. Toi toi to przerażający ...

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 11

Jako że niewielu już pamięta blogera piszącego pod nickiem "ironiczny anglosas" a jeszcze mniej wie, że wrócił po 20 kilku latach z "cywilizacji" zachodniej do "zacofanej" Polski pragnę poinformować że ten bloger istniał, istnieje, ma się dobrze i wrócił na stałe do Ojczyzny. W Ojczyznie od chyba 6 tygodni (nie chce mi się sprawdzać)... i mimo paru drobnych "nie teges" ma się dobrze i jest szczęśliwy .
To tyle tytułem wstępu dla tych co nie znają. Dla tych co znają: Jest zajebiście ! Nie mam jeszcze ławeczki (ale siedzę wygodnie w miejscu w którym ona powstanie). Mieszkam we Wrocławiu, ruszam z firmą "instalacje elektryczne" trochę się na tym znam :)
Znam się też na Toi toi-ach. Przez siedem lat wysługując się rasie panów pracowałem na "wesołym miasteczku" by ukoić ich skołatane nerwy (przeżycia z barbarzyńskich nalotów na bezbronne niemieckie miasta, miasteczka i wsie przez wrednych amerykanów) . Mieszkałem te 7 lat w kempingu. Co tydzień w innej miejscowości. Większość rasy panów to ludzie nastawieni pozytywnie do obywateli narodów podbitych ...
Ale o tym przy okazji napiszę.
W kraju tonącej wyspy też miałem okazje z toi toi korzystać. Więc można uznać że znam temat...
Temat znam ale nigdy nie widziałem spalonego toi toia i nie wiem jaki to przerażający widok.
Widziałem natomiast (miałem ze 12 lat) na ulicy Zgodnej w Kaliszu spalone zwłoki ludzi...

Nie mam nic do Brejzy. Nawet mi go po ludzku żal. Ale to nie o nim tu pisałem...

Notka ta powstała by upamiętnić śp. Jolantę Brzeską,

Grzegorz Jarzębski.

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka