ivanho ivanho
38
BLOG

Laickość w TVNie

ivanho ivanho Polityka Obserwuj notkę 4
Ten Blog nie będzie tylko krytyką TVNowskiej wizji świata. Naturalnie TVN szczyci się tym jaki to on niby jest obiektywny. Obiektywizm ów polega na tym że dziennikarze w stacji nie komentują wypowiedzi polityków. Wszyscy z wyjątkiem Sekielskiego i Mrozowskiego. Złośliwi mówią na nich Flip i Flap. Ja do złośliwych nie należę i dlatego za to określenie przepraszam. Ale nie zmienia to faktu że w swym politycznym show ci dwaj dziennikarze publicznie wygłaszają swoje uwielbienie dla CBA i dla likwidacji WSI. Jeśli to jest obiektywizm, to ja dziękuję ! Co do innego wątku to dla mnie osobiście TVN24 to taka liberalna telewizja TRWAM. Jeszcze kilka lat temu spodziewałem się po tej stacji sekularyzacji w naszym nadwiślańskim kraju. Teraz jednak pozbyłem się złudzeń. Ta stacja jest szalenie religijna. A jako najbardziej obiektywna stacja telewizyjna w Polsce powinna pokazywać też inne religie tak jak robi to prawicowo - Katolicka TVP. Ostatnio widziałem szeroką relację z sanktuarjum na Górze Grabarce. Podczas gdy w ,, świeckim '' i  ,,obiektywnym '' TVN24 wprawdzie była, ale tylko mała wzmianka. A mszę z udziałem Arcybiskupa Wielgusa to chyba tylko TVN całą pokazał. Nie do końca podoba mi się SLD, czy LID. Ale to nie powód żeby go publicznie chłostać, tak jak robił to w wywiadzie w TVN24 Rymanowski. Jeśli się pomyliłem to przepraszam. Redaktor ten atakował posła SLD a chwalił i pomagał Jackowi Kurskiemu. O godzinie 22 : 00 rozdzwoniły się telefony oburzonych telewidzów a Mielcugow tłumaczył swojego redakcyjnego kolegę.
ivanho
O mnie ivanho

Jestem introwertykiem. Lewakiem czy liberałem- sam nie wiem. Ciągle czegoś poszukuję. Na starość chyba będę deistoą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka