izaluka izaluka
228
BLOG

Cykl: Odkryj co zakryte - bądź świadomy. Notka 1, dział: 447Just

izaluka izaluka Polityka Obserwuj notkę 4

Rozpoczynam niniejszym drugi cykl notek, tym razem będzie to próba zwrócenia Państwa uwagi na te teksty opublikowane na Salonie, które pozostają niezauważone przez ogół czytelników z uwagi na ich błyskawiczne spadanie do salonowej piwnicy, a moim zdaniem bardzo istotne dla każdego polskiego patrioty.

Drugim powodem dla którego postanowiłam prowadzić ten cykl jest archiwizacja cennych dla mnie notek. Taką rolę spełniały kiedyś "lubczasopisma", które niestety zniknęły z Salonu po kolejnych zmianach. Takich tekstów/notek jest dość sporo w Salonie i wobec tego postaram się pogrupować je tematycznie.

Zainauguruję swój cykl działem 447Just rekomendując notkę 

@wawela:

"447, czyli szantażujący Yazdgerdi i skuteczny Eizenstat":

https://www.salon24.pl/u/wawel/949965,447


tagi: Sakiewicz, narodowcy, PIS, ABW, notatka Tomasza  Yazdgerdi'ego, naciski USA, żydzi, Stuart Eizenstat, prof. Wróblewski, J.Daniels, ustawa o IPN,

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka