Jack Mac Lase
Jack Mac Lase
Jack Mac Lase Jack Mac Lase
230
BLOG

Aplikacja Network Cell Info Lite i dziwne struktury na dnie oceanu

Jack Mac Lase Jack Mac Lase Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Aplikacja Network Cell Info Lite od dwóch dni sama z siebie pokazuje mi jakieś miejsce na oceanie przy jej otwieraniu. Zainteresowałem się tym miejscem i znalazłem dziwne obiekty.

Od jakiegoś czasu bawię się aplikacją Network Cell Info Lite i sprawdzam z która stacją bazową jestem aktualnie w kontakcie. Aplikacja pokazuje gdzie jestem ja i gdzie stacja bazowa. Do przedwczoraj gdy otwierałem mapę w tej aplikacji wyświetlała się prawidłowa lokalizacja i współrzędne. Od dwóch dni, gdy otwieram mapę współrzędne mojej pozycji podawane są prawidłowo, ale mapa pokazuje fragment dna Oceanu Atlantyckiego w okolicach południowej części Afryki. Zaczyna się od bardzo powiększonej rozmytej części, po zmniejszeniu obrazu pojawia się coś takiego jak na zdjęciu poniżej.



image



Przy dalszym oddalaniu obrazu otrzymuję coś takiego.



image



I przy dalszym oddalaniu widzę to.




image



Zdumiało mnie dlaczego zmieniło się obserwowane miejsce, jeśli żadnych ustawień nie zmieniałem. Od dłuższego czasu miałem ustawioną mapę satelitarną i zawsze po uruchomieniu aplikacji pojawiało się miejsce, gdzie akurat znajdowałem się. Moje przemyślenia nie doprowadziły mnie do żadnych konkretnych wniosków, ale postanowiłem przyjrzeć się wskazywanej okolicy za pomocą Google Earth. Kiedyś na podstawie obserwacji z Google Earth napisałem artykuł "Co to za struktury na dnie mórz?", gdzie zastanawiałem się nad pewnymi dziwnymi obiektami znajdującymi się na dnie oceanów. Teraz też znalazłem we wskazanej przez aplikację okolicy jakieś dziwne obiekty. Obszar, który przeglądałem ma współrzędne geograficzne pokazane na poniższym zdjęciu na dole.



image



Po większym oddaleniu można zauważyć regularne kształty, jak gwiazda pięcioramienna z prawej strony poniższego zdjęcia, czy linia załamująca się pod kątem prostym w centralnej części zdjęcia.



image



Na większym zbliżeniu ta gwiazda już nie wygląda jak gwiazda, ale składa się z regularnych linii, jakby był to twór sztuczny (współrzędne geograficzne i skala długości umieszczone są w prawym dolnym rogu zdjęcia).



image


image



W niedalekiej odległości od powyżej przedstawionych struktur znajdują się inne, równie ciekawe, wyglądające na sztuczne. Są to równoległe linie proste. Na zdjęciu poniżej widać, że Google niektóre fragmenty dna oceanu zrobił w lepszej rozdzielczości. Współrzędne geograficzne i skala długości pokazane są w prawym dolnym rogu zdjęcia.



image



Po powiększeniu widać jakby wyżłobiony w skale kanion ciągnący się na setki kilometrów.



image



W miejscach zeskanowanych przez Google z lepszą rozdzielczością można zauważyć inne ciekawe obiekty o rozmiarach kilkudziesięciu kilometrów wykonanych jakby przez jakąś cywilizację morską tworzoną przez istoty inteligentne żyjące w wodzie lub antyczną w czasach, gdy według niektórych mitów, dna oceanów były lądem



image



Oczywiście te wszystkie obiekty mogą być spowodowane złudzeniem optycznym i niedoskonałością narzędzi stosowanych przez Google do obserwacji dna morskiego. Mogą też być tworami naturalnymi. Ale równie dobrze mogą być wytworem sztucznym, pozostałością po jakiejś dawnej cywilizacji technicznej. 

Jestem Krakusem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości