sopii sopii
235
BLOG

Politycy z PSL, Lewicy, PO - ogarnijcie się!!!

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 6

Dziś wiadomo rozszalały się hormony w polityce, szaleństwo szczególnie dotknęło opozycji. Lewica chce ugrać okrągłym stołem, PO to samo nie wie czego chce, ale wiadomo marszałek Grodzki sprawdzi każdą kropkę i przecinek, a PSL(+Kukiz)  to ma odlot totalny- szczególnie kandydat na prezydenta. 

Słuchałam konferencji PSL i Kukiza i dowiedziałam się   że  najlepiej jakby Prezydent Andrzej Duda podał się do dymisji. Noż kurna, a to politycy wybierają prezydentów? Od kiedy to byle sobie PSL-owiec( kukizowiec) mówi co ma zrobic Prezydent Polski? A gdzie był PSL   jak Komorowski bigosy gotował, jak skakał po krzesłach w Japonii, dlaczego wtedy nie mówił aby zrezygnował? Gdzie jest PSL jak marszałek senatu Grodzki tłumaczy się kłamiąc w żywe oczy z kopert, dlaczego nie namawia do dymisji? Gdzie było PSL  jak pijany Kwaśniewski za granicami Polski nas kompromitował, jak Wałęsa okazało się że  sprzedawał kolegów, dlaczego wtedy nie namawiali do dymisji? Bo co , po drodze im było ze sprzedawczykiem, pijakiem i bigosem?

Gdzie był PSL jak Tusek bratał się z Putinem, aaaaaaaaaaaa  zapomniałam wtedy był u władzy i kasę brał aby przymykac oczy, prawda?

Koalicja PSL i Kukiz  to byle u koryta?

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka