sopii sopii
300
BLOG

Panie "Stary" blogerze.

sopii sopii Społeczeństwo Obserwuj notkę 28

Ta notka to dlatego iż zablokował mnie pan na swoim blogu, najpierw mnie obrażając. Skoro pan napisał że PiS nie ma pieniędzy na obietnice wyborcze, to ja tylko grzecznie zapytałam czy pan jako zaprzysięgły wróg PiS oddał honorowo 13-tą emeryturę na biedniejszych od siebie. Pan zaś,  jak to ma w zwyczaju bezczelnie mnie obraził i zablokował  abym nie mogła panu odpowiedzieć. To są pańskie argumenty, takie same zreszta jak pana ukochanej partii, najpierw PZPR a obecnie SLD. Mamy demokrację, kulawą bo kulawą , ale demokrację więc  wolną panu sympatyzować z kim pan chce,  jednak skoro kogoś się obraża  że  się sprzedał, wyzywa od mord to powinno mu się dać odpowiedzieć,  no chyba  że  pan wie wszystko o mnie i ma pan wgląd  w moje konto bankowe.

Panie Stary pan nie ma argumentów, pan tylko potrafi szczuć, a jak się czyjeś wypowiedzi panu nie podobają to pan obrażasz i blokujesz, ale cóż honoru to od pana nie oczekuję, kultury bycia też nie. To ma się w sobie , albo nie ma , pan tego nie masz.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo