Jakelo Jakelo
158
BLOG

Pożegnanie

Jakelo Jakelo Literatura Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


Może się spotkamy znów po kilku latach 

Może właśnie tutaj lub na końcu świata 

Będziesz wtedy inna – ja wciąż taki sam

Może nam się uda zacząć jeszcze raz 

Dzisiaj muszę odejść – już mnie nie zatrzymuj 

Przez te wszystkie lata nic się nie zmieniło 

Rozstawiłaś straże wokół moich snów 

Daj mi wreszcie spokój – dosyć mam już słów 

Zapamiętaj tylko, co mówiłem wczoraj 

Zapamiętaj tylko, że się nie zmieniłem 

Myślę, co myślałem, wierzę w co wierzyłem 

Wrócę, gdy zrozumiesz – już po kilku latach 

Może właśnie tutaj będzie koniec świata 

Będziesz wtedy inna – ja wciąż taki sam

Może nam się uda zacząć jeszcze raz … 


 /zamiast Srebrnego wesela, które mieli mi śpiewać miesiąc temu/ 

- autor nieznany ale fajna piosenka.


Jakelo
O mnie Jakelo

Prawnik

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura