PATRYK JAKI PATRYK JAKI
70
BLOG

Komisja Hazardowa pytała Wassermanna

PATRYK JAKI PATRYK JAKI Polityka Obserwuj notkę 4

Ze świątecznego snu wyciągnęła mnie transmisja obrad komisji śledczej tzw. „hazardowej”, która przesłuchiwała Z.Wassermanna. Pękałem ze śmiechu jak słuchałem pytań Posłów PO – Urbaniaka i Neumanna. Proszę sobie wyobrazić, że ten drugi, żeby wyjaśnić aferę Chlebowskiego zadał bardzo mądre pytanie Wassermannowi: „jak Pan uważa, dlaczego został Pan usunięty ze składu komisji śledczej?” a dalej było jeszcze bardziej merytoryczne: „ za co pieniądze brał Zbigniew Wassermann?” lub „po co stworzono stanowisko koordynatora służ specjalnych?”. Dalej pytano Posła PiS (uwaga!): „proszę przypomnieć jakie mamy służby specjalne?” –zapytał przewodniczący tej komisji z PO.

Generalnie posłowie partii Tuska zadawali jeszcze lepsze pytania niż Reneta Beger, która pytała w "komisji rywniowskiej” bodajże Czarzastego: „za jakiego człowieka się Pan uważa?” lub posłanka Błochowiak pytająca o to „jakie w Sejmie są korytarze, pionowe czy poziome?”.

 

Poseł PSL słuchając wywodów swoich koalicyjnych kolegów aż zrezygnował z zadawania pytań Wassermannowi. Jednak cyrk trwa dalej. Posłom PO nie wyszły pytania i w związku z tym chcą się przygotować jeszcze raz i Wassermanna zapraszają już 5 stycznia. Spoko Zbycho! Załatwią ich na 90%!

PATRYK JAKI
O mnie PATRYK JAKI

Patryk Jaki – Autor akcji "Przywracamy historie do szkół" oraz "Bezpłatne autostrady". Wiceprzewodniczący parlamentarnego zespołu ds.wolnego rynku. Poseł na Sejm RP, Rzecznik Solidarnej Polski. Członek parlamentarnego zespołu tradycji i żołnierzy wyklętych i katolickiej nauki społecznej. Wiceprezes ogólnopolskiego stowarzyszenia Stop Korupcji. Krótko o sobie: Ciągle walczę o to, aby w naszej Ojczyźnie było lepiej. Staram się nie poddawać przeróżnym modom. Wierze w tradycyjne wartości. Jestem asertywny oraz wytrwale dążę do celu. Nauczyłem się już, że ciężka praca i życzliwa dyskusja zawsze w dłuższej perspektywie czasu przyniosą pozytywne skutki. Blog ma być dla mnie formą wyrażania swoich opinii i komentarzy na temat bieżącej rzeczywistości publicznej, które pewnie nie zawsze będą celne, ale na pewno zawsze szczere. Strona www - www.jaki.pl.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka