JanekPradera JanekPradera
331
BLOG

Administracja S24 notorycznie łamie prawo

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 6

Pisałem już o tym problemie w http://janekpradera.salon24.pl/491581,administracja-s24-ponad-prawem

„Po blokadzie mojego konta, gdyż rzekomo naruszałem dobra osobiste Cezarega Gmyza

Administracja salon24.pl wymyśliła nową szykanę, ukrycie konta: 
„Pańskie wpisy były często zgłaszane jako naruszenia dóbr osobistych, dlatego Pańskie konto zostało ukryte.
Administracja salon24.pl”
Dnia 2013-02-13 18:21:13zadałem pytanie do AdministracjiSalonu 24:
 “Gdzie w regulaminie jest zapis o ukrywaniu konta?”
Nieotrzymawszy odpowiedzi ponowiłem je dnia 2013-02-20 20:56:30
„Gdzie w regulaminie jest zapis o ukrywaniu konta?
Czy doczekam się wreszcie na odpowiedź?”
Proszę zajrzeć do regulaminu http://www.salon24.pl/static/terms
IV. Przestrzeganie prawa i regulaminu Salon24.pl
 5. „Media Obywatelskie Sp. z o.o. mają prawo usunąć treść Bloga, Komentarza, a także zablokować (czasowo lub definitywnie) lub usunąć Konto Użytkownika we wszystkich przypadkach przewidzianych obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.”
i
VIII. Postanowienia końcowe
5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu Salon24.pl., Użytkownik ma prawo skorzystać z procedury reklamacyjnej. W tym celu musi wysłać reklamację przez Pocztę Wewnętrzną lub pocztą tradycyjną na adres Media Obywatelskie Sp. z o.o., 00-517 Warszawa, ul. Marszałkowska 80 w terminie 14 dni od wystąpienia zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji (tytuł "Reklamacja"). Media Obywatelskie Sp. z o.o. mają 14 dni na odpowiedź, która zostanie przesłana mailem na adres email Użytkownika podany w formularzy rejestracyjnym.
 
Nigdzie wRegulaminie Platformy Hostingowej Salon24.pl nie ma mowy o ukrywaniu konta. Media Obywatelskie Sp. z o.o. chociaż mają 14 dni na odpowiedź nie odpowiedzieli od 2013-02-13.
Sądzicie, że jesteście ponad prawem?
Igorze Janke co Ty na to?
 
 
Ponowiłem więc pytanie:
 
JanekPradera
data: 2013-03-06 21:44:59
Dlaczego ukrywacie moje konto i na jekiej podstawie?

Gdzie w regulaminie jest zapis o ukrywaniu konta? ”
 
i otrzymałem odpowiedź, którą można traktować albo jako rżniecie głupa albo jako bezczelność:
 
 
AdministratorS24.I
data: 2013-03-06 22:44:36
Regulamin IV p. 5
Media Obywatelskie Sp. z o.o. mają prawo usunąć treść Bloga, Komentarza, a także zablokować (czasowo lub definitywnie) lub usunąć Konto Użytkownika we wszystkich przypadkach przewidzianych obowiązującymi w Polsce przepisami prawa.
oraz Regulamin VI
Media Obywatelskie Sp. z o.o. mają prawo według własnego uznania bezzwłocznie skasować lub zablokować (całkowicie lub czasowo) Komentarze lub/i Notki (a także całe Konto Użytkownika) lub zablokować Użytkownikowi możliwość osadzania kodu HTML w reakcji na:
Łamanie zasad Netetykiety lub zachowania niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Działanie na szkodę Salon24.pl lub Media Obywatelskie Sp z o.o., w szczególności poprzez narażanie na szwank dobrego imienia Salon24.pl.

Administracja salon24.pl

JanekPradera napisał:
> Dlaczego ukrywacie moje konto i na jekiej
> podstawie?
>
> Gdzie w regulaminie jest zapis o ukrywaniu konta?”
 
Igorze Janke , nigdzie w Regulaminie Platformy Hostingowej Salon24.pl nie ma mowy o ukrywaniu konta.
Sądzicie, że jesteście ponad prawem?
Igorze Janke co Ty na to?
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka